ایلام/

برافراشتن پرچم 6 هزار شهید در مهران

فرمانده هنگ مرزی مهران از اهتزاز پرچم 6 هزار شهید در محل عروج شهدای دفاع مقدس در محل پاسگاه مرزی رضا آباد مهران مهران خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ غلام صحرایی با بیان اینکهذره ذره خاک شهرستان مهران در طول هشت سال دفاع مقدس و حماسه جانانه فرزندان این مرز و بوم به خون پاک شهدای عزیز آغشته شده گفت: حراست از خاک میهن اسلامی و پاسداری از خون این شهیدان، وظیفه ما و آیندگان است.

وی با اشاره به اینکه مرزداران همیشه بیدار هنگ مرزی مهران، شهیدان دفاع مقدس را الگوی خود می‌دانند، افزود: مرزبانان این هنگ مرزی در پاسداری از مرزها اهتمام و جدیت قابل توجهی از خود نشان داده و نمی‌گذارند که خدشه‌ای به دستاوردهای شهدای گرانقدر دفاع مقدس وارد شود.

فرمانده هنگ مرزی مهران اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی بر فراز مرزهای ایران را برای نشان دادن صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نزدیک پرچم‌های دیگری با ابعاد مختلف در نقاط مرزی و ارتفاعات مشرف به خاک کشور عراق را نصب کرده و به اهتزاز در خواهیم آورد.

گفتنی است این پرچم به ابعاد دو متر در چهار متر در مجاورت پاسگاه مرزی رضا آباد مهران به نشانه یادبود 6 هزار شهید گلگون کفن میهن اسلامی نصب شده است.
 
انتهای پیام/ز
 
برچسب ها: اهتزاز ، پرچم ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.