زنجان/

روز قدس روز فریاد ملت هاي مسلمان براي رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر

استاندار زنجان روز قدس را روز فریاد ملت هاي مسلمان براي رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر ، روز حيات اسلام و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین جهان خواند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ استاندار زنجان با صدور بیانه ای روز قدس را روز فریاد ملت هاي مسلمان براي رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر ، روز حيات اسلام و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین جهان اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است ؛روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خميني (رحمه الله عليه) و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی اوست که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل صهيونيسم ، زورگویان ومتجاوزان به حقوق ملت فلسطين است .

در این بیانیه افزوده شده است :در ماه مبارک رمضان و در شب های پرفیض قدر و در شرایطی که منطقه خاورمیانه در آتش جهل و گمراهی گروه های افراطی می سوزد، رژیم اشغالگر صهیونیستی بار دیگر مردم بی دفاع و بی گناه فلسطین بویژه ساکنان نوار غزه را مورد حملات بي رحمانه خود قرار داده است.

استاندار در این بیانیه تاکید کرده است :کشتار وحشيانه کودکان ، زنان و مردان مظلوم غزه توسط رژیم ددمنش صهیونیستی در ماه ضیافت الهی که از یک سو مورد حمایت آمریکا و هم پیمانان غربی اش و از سوی دیگر با بی تفاوتی کشورهای اسلامی همراه گردیده است واقعیات تلخ تاریخ خونبار سرزمین مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشته است .

وی ادامه داده است :جای بسی تاسف است که مجامع جهانی مسئول و نهادهای منطقه ای بویژه کشورهایی که خود را مدافع حقوق بشر و آزادی های مشروع انسانی می دانند، هنوز اقدام شایسته ای برای توقف کشتار کودکان، زنان، مردان و سالخوردگان و غیر نظامیان انجام نداده اند.

استاندار آورده است :با آرزوي قبولي طاعات و عبادات مردم آگاه هميشه در صحنه استان زنجان ، از آحاد مردم روزه دار استان مي خواهم با توجه به حساسيت و ضرورت تقبيح جنايات اسرائيل بار ديگر با حضور پرشكوه خود راهپيمايي پر شكوه روز جهاني قدس ،ضمن تجديد بيعت با آرمانهاي امام راحل (ره) و منويات مقام معظم رهبري حضرت آيت ا... خامنه اي (دامت بركاته) قدرت و عظمت خود را در حمايت از قدس عزيز و مردم فلسطين به جهانيان اعلام نمايند . باشد كه در آينده اي نه چندان دور شاهد آزادي قدس شريف و رهايي ملت مسلمان فلسطين با حمايت همه مسلمانان جهان باشيم./ز

برچسب ها: قدس ، فلسطین ، غارتگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.