استاندار زنجان روز قدس را روز فریاد ملت هاي مسلمان براي رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر ، روز حيات اسلام و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین جهان خواند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ استاندار زنجان با صدور بیانه ای روز قدس را روز فریاد ملت هاي مسلمان براي رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر ، روز حيات اسلام و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین جهان اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است ؛روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خميني (رحمه الله عليه) و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی اوست که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل صهيونيسم ، زورگویان ومتجاوزان به حقوق ملت فلسطين است .

در این بیانیه افزوده شده است :در ماه مبارک رمضان و در شب های پرفیض قدر و در شرایطی که منطقه خاورمیانه در آتش جهل و گمراهی گروه های افراطی می سوزد، رژیم اشغالگر صهیونیستی بار دیگر مردم بی دفاع و بی گناه فلسطین بویژه ساکنان نوار غزه را مورد حملات بي رحمانه خود قرار داده است.

استاندار در این بیانیه تاکید کرده است :کشتار وحشيانه کودکان ، زنان و مردان مظلوم غزه توسط رژیم ددمنش صهیونیستی در ماه ضیافت الهی که از یک سو مورد حمایت آمریکا و هم پیمانان غربی اش و از سوی دیگر با بی تفاوتی کشورهای اسلامی همراه گردیده است واقعیات تلخ تاریخ خونبار سرزمین مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشته است .

وی ادامه داده است :جای بسی تاسف است که مجامع جهانی مسئول و نهادهای منطقه ای بویژه کشورهایی که خود را مدافع حقوق بشر و آزادی های مشروع انسانی می دانند، هنوز اقدام شایسته ای برای توقف کشتار کودکان، زنان، مردان و سالخوردگان و غیر نظامیان انجام نداده اند.

استاندار آورده است :با آرزوي قبولي طاعات و عبادات مردم آگاه هميشه در صحنه استان زنجان ، از آحاد مردم روزه دار استان مي خواهم با توجه به حساسيت و ضرورت تقبيح جنايات اسرائيل بار ديگر با حضور پرشكوه خود راهپيمايي پر شكوه روز جهاني قدس ،ضمن تجديد بيعت با آرمانهاي امام راحل (ره) و منويات مقام معظم رهبري حضرت آيت ا... خامنه اي (دامت بركاته) قدرت و عظمت خود را در حمايت از قدس عزيز و مردم فلسطين به جهانيان اعلام نمايند . باشد كه در آينده اي نه چندان دور شاهد آزادي قدس شريف و رهايي ملت مسلمان فلسطين با حمايت همه مسلمانان جهان باشيم./ز

برچسب ها: قدس ، فلسطین ، غارتگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.