بسیج حضرت سید الشهداء (ع) صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن محکومیت جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم و بویژه زنان و کودکان بی دفاع، بر حضور پرشور در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

متن بیانیه بسیج حضرت سید الشهداء (ع) صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی قدس، به شرح زیر می باشد:

باسمه تعالی
« مَن سَمِعَ مُنادیاً یُنادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یَجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم. »
« هرکس فریاد دادخواهی انسانی را بشنود و پاسخش را ندهد، پس مسلمان نیست. » رسول مکرم اسلام (ص)
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تدبیر حکیمانه حضرت امام خمینی (رضون الله تعالی علیه) به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد تا مسلمانان و آزادیخواهان سراسر جهان برای مقابله و هشدار به ابرقدرتها و استکبار جهانی و ایادی پلید آنان و همچنین کوتاه کردن دست اسرائیل غاصب جنایتکار و پشتیبانان این رژیم جعلی از قدس شریف و آزادی فلسطین، به هم پیوسته و با اتحاد و همدلی و برادری در حمایت از مظلومین گام بردارند.
روز جهانی قدس به تعبیر امام راحل (ره)؛ « روز حیات اسلام است »، « روز قدس، فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است. روز حکومت اسلامی است. » و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) هم با تأکید بر اینکه « دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان، وظیفه اسلامی همه ماست. » می فرمایند: « روز جهانی قدس، روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست های تفرقه انگیز است. »
آری، روز قدس روز همبستگی تمام آزادیخواهان و مسلمانان سراسر عالم برای آزادی بیت المقدس؛ قلب تپنده جهان اسلام از چنگال منحوث صهیونیسم جهانی و خنثی سازی نقشه ها و توطئه های شوم آنان در ایجاد تفرقه بین امت یکپارچه اسلام است.
امروز بار دیگر در آستانه روز جهانی قدس، شاهد موج جدید جنایات وحشیانه، دردناک و خارج از تصور صهیونیزم سنگدل و آدم کش در سرزمین های اشغالی و بویژه کشتار تألم بار مردم مظلوم و زنان و کودکان بی دفاع غزه هستیم، لذا بسیج حضرت سید الشهداء (ع) صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری، ضمن محکومیت این جنایات که متأسفانه مورد حمایت و تأیید وقیحانه و بی شرمانه مدعیان جهانی حقوق بشر قرار گرفته، در پاسخ به ندای ماندگار خمینی کبیر (ره) و با فرمانبرداری از فرماندهی معظم و معزز کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( دام ظله العالی) آمادگی خود را برای حضور هوشیارانه و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال اعلام و از تمام اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار ایران اسلامی و استان چهارمحال و بختیاری برای شرکت گسترده در این مراسم عبادی سیاسی دعوت به عمل می آورد تا ان شاء الله بار دیگر با خروش عظیم خود و نمایش وحدت و همدلی، لرزه بر اندام کفر و استکبار جهانی و رژیم نامشروع و جعلی اسرائیل انداخته و گام دیگری برای نابودی و سرنگونی این غده سرطانی غاصب و پاک کردن قبله اول مسلمین و سرزمین مظلوم فلسطین از لوث وجود ناپاک آن برداریم.
روز قدس امسال، به یاری خداوند متعال و با عنایات حضرت ولی عصر (عج)، مشت محکم و بنیان فکن دیگری بر دهان استکبار جهانی و صهیونیسم خون آشام خواهد بود. « إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُرْكُمْ وَ يُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ »/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.