حجت الاسلام دکتر" علی عارفی" مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان و امام جمعه موقت جیرفت که به دلیل دفاع از مکتب عصمت و طهارت در عربستان بازداشت شده بود، پس از 45 روز دوری از کشور و استان، چهارشنبه اول مرداد در فرودگاه کرمان مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مراسم استقبال از حجت الاسلام دکتر عارفی در فرودگاه کرمان و با حضور مسئولان و جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مسئولان شهرستان جیرفت و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ضمن قدردانی از حضور گرم مسئولان و مردم در استقبال از وی در فرودگاه ، گفت: بنده به جرم اینکه مدافع مکتب عصمت و طهارت بودم مدت طولانی را در زندان آل سعود و وهابیت بسر بردم.

امام جمعه موقت جیرفت گفت: در وضعیت خاصی که نمی خواهم به جزئیات آن بپردازم ، دستگیر شدم و مدت 15 روز شکنجه های خاص را در زندان داشتم و به مدت یک ماه تحت نظر و محدود بودم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه خداوند توفیق داد تا از دست سخت ترین انسان ها با دعای شما بزرگواران رهایی یافتم که احتمال چنین رهایی را حتی مسئولان عربستان هم ضعیف می دانستند و اظهار می کردند تعجب برانگیز است و من عرض کردم تعجب ندارد زیرا در شهر ما دهها جلسه دعا بوده، دعای مردم ایران در ماه رمضان مستجاب شده و از شما تشکر می کنم که دعا کردید.

حجت الاسلام دکتر عارفی، ادامه داد: همچنین از مسئولان جمهوری اسلامی، وزارت امور خارجه، دکتر دهقان سر کنسول ایران در جده، سازمان حج و زیارت ، بعثه مقام معظم رهبری وهمه کسانی که تلاش کردند تا من امروز به وطن خود بازگردم تشکر می کنم.

وی در پایان گفت: مطمئن باشید آنها منطق سیاسی و فرهنگی ندارند و خداوند آنها را در جلسه دادگاه به ذلت کشاند و تبرئه ما توسط قاضی خود آنها صادر شد و به صورت ذلت انگیزی آنجا را ترک کردند./ز

برچسب ها: مکتب ، دعا ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.