سرپرست اداره سلامت شهرداری منطقه 12 از اجرای طرح جهادی جمع آوری فیلترهای سیگار در بوستان‌های این منطقه خبر داد.

سحر گودرزی، سرپرست اداره سلامت شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح جهادی جمع آوری فیلتر‌های سیگار در بوستان‌های نواحی 6 گانه منطقه 12 در دستور کار اداره سلامت شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سلامت شهر، کاهش آلاینده‌های محیط زیست، افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.

گودرزی اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره سلامت، اداره مشارکت‌های اجتماعی، آموزش شهروندی، اداره فرهنگی، شهرداری نواحی 6 گانه و سراهای محلات 13 گانه و کانون‌های 10 گانه منطقه 12 مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح جهادی جمع آوری فیلتر‌های سیگار در بوستان‌ها و امکان عمومی، آماده باش اکلیپ‌های جمع آوری فیلتر‌های سیگار در اماکن عمومی در بوستان‌ها، با همکاری و مشارکت اداره محیط زیست، توزیع اقلام آموزشی مبارزه با سیگار و مواد دخانی، انجام تبلیغات محیطی پیشگیری از مصرف سیگار از اقدامات اجرایی این طرح است.

گودرزی خاطرنشان کرد: طرح جهادی جمع آوری فیلتر‌های سیگار تا کنون در بوستان‌ شهر با همکاری و مشارکت اداره سلامت منطقه 12 و شهروندان اجرا شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار