کارگردان سریال‌های تاریخی شبکه یک مهمان شهرباران می‌شود

"محمدرضا ورزی" کارگردان سریال های تاریخی از جمله سالهای مشروطه، امیرکبیر و فیلم سینمایی ابراهیم خلیل ا.. مهمان شهرباران می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، در برنامه روز چهارشنبه شهرباران که ساعت 19:50 از شبکه یک سیما پخش می شود حسام نواب صفوی از بازیگران خوش آتیه کشورمان که در فیلم ابراهیم خلیل الله به کارگردانی محمد رضا ورزی ، ایفاگر نقش اسماعیل (ع) است نیز حضور دارد.
 
در برنامه امروز محمدرضا ورزی درباره آثارش بخصوص فیلم سینمایی ابراهیم خلیل الله صحبت می کنند. این فیلم محصول سال ۱۳۸۴ و روایت قرآن کریم از زندگی گوهربار دومین پیامبر اولوالعزم، حضرت ابراهیم(ع) است. پیامبر خدا که پیش از نوجوانی، پدرش را از دست داده، نزد عمویش آزر، بت تراش و مقرب نمرود فرمانروای بابل، پا به دوران جوانی گذاشته و مردم را از عبادت بتها و نمرود برحذر می کند. روز مراسم اکرام خدایان فرا رسیده و پیامبر بت شکن از فرصت استفاده کرده و با خلوت شدن شهر و با ورود به معبد ،اقدام به تخریب بتها کرده و فردای آن روز دستگیر و محکوم به مرگ در آتش می شود اما به اذن خدا آتش به گلستان تبدیل شده و ابراهیم زنده می‌ماند.

محمد صادقی(ابراهیم)، حسام نواب صفوی(اسماعیل)، بهزاد فراهانی(آزر)، چنگیز وثوقی(نمرود)، فخرالدین صدیق شریف(شیطان)، نگین صدق گویا(ساره) و روشنک عجمیان(هاجر) از بازیگران فیلم سینمایی ابراهیم خلیل الله هستند که دوران رسالت گهربار حضرت ابراهيم (ع) تا آخرين مأموريت الهي آن حضرت و ساخت بناي كعبه را روایت می کند.

شهرباران کاری از گروه معارف شبکه یک سیماست به تهیه کنندگی حامد عقیلی و جعفر رضایی که هر روز ساعت 19:50 به مدت 65 دقیقه از این شبکه پخش می شود.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار