رئیس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران گفت: روند موفقیت‌های کاروان علمی جمهوری اسلامی ایران در روز دوم مسابقات جهانی ربوکاپ ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛


وی افزود: در لیگ فوتبالیست‌ساز کوچک تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دانشگاه تهران (شعبه پردیس بین الملل کیش) و دانشگاه امیرکبیر به ترتیب با شکست تیم‌هایی از کشورهای برزیل، چین و تساوی با کشور آلمان به دور حذفی مسابقات صعود کردند.

موسی‌خانی ادامه داد: در این مرحله تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان تیم برتر دور مقدماتی با تیمی از آلمان دیدار خواهد کرد.

وی عنوان کرد: تیم دانشگاه تهران (پردیس بین الملل کیش) دیدار سختی با نایب قهرمان جهان در سال گذشته خواهد داشت و تیم دانشگاه امیرکبیر نیز با تیمی از کشور میزبان دیدار خواهد کرد.

رئیس کمیته ملی ربوکاپ تصریح کرد: در لیگ فوتبالیست سایز متوسط تیم mrl دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با سه برد مقابل تیم‌های پرتغال، ژاپن و چین و دو باخت مقابل تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان سال گذشته به عنوان 6 تیم پایانی به این مرحله راه یافت.

موسی‌خانی یادآور شد: در لیگ نائو تیم mrl دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با دو برد پیاپی مقابل تیم‌هایی از کشورهای تایوان و ترکیه به هشت تیم پایانی این دوره از مسابقات راه یافت.

وی اضافه کرد: در لیگ انسان‌نما (سایز کودک) تیم‌های mrl دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و تیم باست پژوه با برد تیم‌های استرالیا، فرانسه، اندونزی و چین جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کردند.

موسی‌خانی عنوان کرد: در همین لیگ سایز نوجوان تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی پرند و دانشگاه امیرکبیر با برد و مساوی با تیم‌های برزیل و آمریکا شانس حضور برای صعود به مرحله بعدی را برای خود حفظ کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بیان کرد: تیم دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان نیز در لیگ انسان‌نما (سایز بزرگسال) با یک باخت و یک مساوی به کار خود ادامه خواهد داد.

رئیس کمیته ملی ربوکاپ ادامه داد: در لیگ ربات خانگی تیم mrl دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و تیم دانشگاه امیرکبیر با کسب امتیازات لازم جزو هشت تیم صعود کننده روز دوم قرار گرفتند.

موسی‌خانی تصریح کرد: در لیگ ربات امدادگر واقعی تیم mrl دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بعد از سه دور مسابقه به همراه تیم‌هایی از آلمان و اتریش به عنوان تیم برتر روز دوم به دور بعد صعود کرد.

موسی‌خانی در خصوص لیگ‌های دانش‌آموزی گفت: در لیگ امدادگر پیشرفته B تیم «آر تو تی» ایران به مرحله بعد صعود کرد و با تیم‌هایی از کشورهای آلمان، آمریکا، چین، ژاپن و اتریش هم گروه شد.

وی عنوان کرد: در لیگ امدادگر ابتدایی A تیم اسلام از مدرسه اسلام اول شد و با تیم‌هایی از کشورهای مکزیک، آلمان، شیلی، ژاپن و برزیل هم‌گروه شد.

رئیس کمیته ملی ربوکاپ خاطرنشان کرد: در لیگ امدادگر پیشرفته الف تیم کاوش (سازمان جوانان هلال احمر) با کسب امتیازات لازم به مرحله بعد صعود کرد و با تیم‌هایی از کشورهای چین، انگلستان، سوئد، آرژانتین و ایتالیا هم‌گروه شد.

موسی‌خانی یادآور شد: در لیگ فوتبالیست پیشرفته تیم‌های خرد از دبیرستان خرد، فرزانگان 1، فرزانگان 4 و فرزانگان 6 که به مرحله بعد صعود کردند و باید در این مرحله با تیم‌هایی از کشورهای ژاپن، کره جنوبی، آلمان، مکزیک، برزیل، کانادا و سوئد به رقابت بپردازند./ش/ن

برچسب ها: موفقیت ، تیم ، ربوکاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.