تمهید مقدمات برای استقبال از 330 هزار دانش آموز لرستانی

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: ستاد پروژه مهر باید با استفاده از تمام ظرفیت ها خود برای استقبال از قریب به 330هزار دانش آموز لرستانی آماده کند.

به گزارش   گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان لرستان، گودرز کریمی‌فر اظهار کرد: جشن شکوفه ها در 31شهریور ماه سال جاری با حضور 31هزار و 200 دانش آموز پایه اول و 22هزار و 500 نوآموز پیش دبستانی برگزار می شود. 

وی با بیان این که برنامه های متنوع فرهنگی در نظر گرفته شده تا خاطره خوش اولین روز حضور این عزیزان در مدرسه در اذهان باقی بماند، تصریح کرد: تا پایان روز دوشنبه 30تیرماه 154هزار و 422 دانش آموز در دوره ابتدایی ثبت نام کرده اند که پیش بینی می شود این آمار از مرز 150 هزار دانش آموز هم فراتر رود.

کریمی فر در خصوص تغییر محتوای کتب پایه چهارم ابتدایی گفت: به منظور تامین مدرس دوره های آموزشی کتب جدیدالتالیف این پایه 18 نفر از همکاران به وزارت معرفی شده اند. 

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در خصوص تجهیز کلاس های درس کار و فن آوری پایه ششم ابتدایی عنوان کرد: 709 کلاس پایه ششم ابتدایی در سطح استان وجود دارد که تلاش می شود تا در این کلاس ها با استفاده از رایانه مفاهیم و محتوای کتاب کار و فن آوری به دانش آموزان آموزش داده شود.
برچسب ها: لرستان ، پروژه ، ظرفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار