امام جمعه شهرستان اردل گفت: جنایات رژیم صهیونیستی باید دولت‌ها و ملت‌های اسلامی را متوجه کند تا به خود بیایند و با یکدیگر علیه دشمنان اسلام متحد شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت‌الاسلام موسی سلمانپور، با اشاره به جنایات بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی و سکوت معنادار اتحادیه عرب و سازمان ملل در این خصوص گفت: رویکرد سازمان ملل حمایت از بی‌گناه نیست بلکه حمایت از قدرت است و چون رژیم صهیونیستی متحد آمریکاست هر جنایتی انجام دهد آزاد است.

وی با اشاره به بمباران هر ۵ دقیقه ‌ای غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اظهار کرد: در این بمباران ها، کودکان و  زنان بی گناه وغیرنظامیان شهید می‌شوند ولی مدعیان حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی درخصوص این جنایات و در دفاع از مردم بی‌گناه غزه سکوت اختیار کرده‌ و گویا دچار فراموشی شده‌اند، در حالیکه در دفاع از حقوق حیوانات بیانیه داده و زمین و زمان را به هم می‌دوزند.

امام جمعه اردل با بیان اینکه روز قدس، میراث بی‌بدیل حضرت امام خمینی (ره) و یکی از بزرگ‌ترین هدیه‌های ایشان به مردم فلسطین است، تاکید کرد: حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس تجدید بیعت با آرمان‌های والای حضرت امام (ره) می باشد.

سلمانپور گفت: ملت ایران در روز قدس با شعار بلند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مشت محکم دیگری دهان تمام ابرقدرت‌ها خواهند زد و پاسخ دندان‌شکن به جنایات رژیم صهیونیستی می دهند.

شهرستان اردل، با 70 هزار نفر جمعيت، از شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن ( شهر اردل ) در فاصله 95 کیلومتری جنوب غربی شهرکرد ( مرکز این استان ) قرار دارد./ز

برچسب ها: روز قدس ، غزه ، فلسطین ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.