مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: راهپیمایی روز قدس، نمایش وحدت امت اسلامی در برابر صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام کریم سرافراز، با اشاره به اهمیت روز قدس، اظهار داشت: روز جهانی قدس‌ ابتکار هوشمندانه‌ حضرت امام خمینی (ره)، از یک سو نماد باور صادقانه نظام اسلامی به آموزه‌های دینی و از سوی دیگر نشان دهنده حمایت از آزادی و ملت های مظلوم و ستمدیده است.

سرافراز افزود: راهپیمایی روز قدس امسال علاوه بر نمایش وحدت امت اسلامی، مهر باطل بر حرکت افراطی گروهک‏های تروریستی مورد حمایت استکبار جهانی است که در کشورهای اسلامی دست به جنایت می زنند تا چهره نازیبایی از دین مبین اسلام را به جهانیان نشان دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: در آستانه روز جهانی قدس، بایستی آحاد ملت های آزاده همگام با مردم استکبار ستیز ایران اسلامی در حمایت از آرمان فلسطین که  شاخص و شعار نظام جمهوری اسلامی است، باشکوه تر از سال های قبل در راهپیمایی روز جهانی قدس، اتحاد امت اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

وی، وحدت جهان اسلام را بزرگترین عامل در آزادسازی سرزمین های اشغالی از لوث وجود رژیم جنایت پیشه صهیونیستی دانست و گفت: مقاومت، تنها راه برای حل مسئله فلسطین و مردم مظلوم این سرزمین اسلامی است.

سرافراز، از آحاد مردم استان چهارمحال و بختیاری، به ویژه خانواده های معظم شهداء، و اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی بزرگ و دشمن شکن روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، دعوت کرد و افزود: شرکت در این راهپیمایی، مرهمی بر زخم دیرینه فلسطین مقاوم است که به فرموده حضرت امام (ره)، پاره تن اسلام است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.