مدیرعامل کانون بازنشستگان صنعت فولاد استان کرمان با اشاره به اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس لبیک به ندای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب است ، از اعلام آمادگی بازنشستگان صنعت فولاد استان کرمان برای حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان صنعت فولاد استان کرمان با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان خوی وحشی گری آنان را به نمایش گذاشته است، گفت: بازنشستگان صنعت فولاد کرمان این جنایات را به شدت محکوم کرده و در دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

هوشنگ انکوتی با اعلام اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس لبیک به ندای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب است، افزود: ما نشان می دهیم که اگر چه وسعمان نمی رسد اما با حضور پرشور، پاسخ جنایات بی حد و حصر دنیای استکباری را در روز قدس خواهیم داد.

وی با بیان اینکه روز قدس در حقیقت روز وحدت مسلمانان جهان است و در این روز اتحاد مسلمانان به رخ جهانیان کشیده می شود، خاطرنشان کرد: در این روز فریاد " مرگ بر آمریکا " و " مرگ بر اسرائیل" را بلند تر از همیشه سر می دهیم تا آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش بدانند مسلمانان در هر جای جهان که باشند تنها نیستند.

وی به جلسه هیئت مدیره کانون بازنشستگان صنعت فولاد استان کرمان برای برنامه ریزی مراسم روز قدس اشاره و تصریح کرد: در این جلسه بر حضور گسترده بازنشستگان صنعت فولاد استان کرمان تاکید و بازنشستگان با پیام های متعدد اعلام آمادگی کردند./ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.