شهرکرد/

ضرورت برخورد فوری و جدی سازمان های بین المللی با جنايات اخير رژيم صهيونيستي

سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، با صدور اطلاعیه ای، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه را محکوم کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

اطلاعیه سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی قدس، به شرح ذیل منتشر شد:

« و َسَيَعْلَمُ الَّذِيْنَ ظَلَمُوا اَىُّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ » ( و آنان كه ظلم و ستم كردند به زودي حواهند دانست به چه كيفر گاهي باز مي گردند. ) سوره مبارکه شعراء / آيه 227

« من روز قدس را روز اسلام و رسول اكرم (ص) مي دانم. » امام خمینی (ره) (صحيفه امام ج 9 ص 277)

حملات و تجاوزات وحشيانه رژيم اشغالگر قدس به باريكه غزه و منطقه كرانه باختري در حالي تداوم مي يابد كه نهادهاي بين اللملي مسئول تاكنون از هرگونه عمل بازدارنده سر برتافته اند و اين برخورد سبب شده است فاجعه جنايات جديد رژيم صهيونيستي در آستانه برگزاري روز جهاني قدس بيش از بيش گسترش يافته و منجر به شهادت بيش از 600 تن و هزاران زخمی، تخريب زير ساخت ها، مساجد و منازل فلسطينيان گردد.

 بر همين اساس، شایسته است ضمن اجراي اقدامات فوري و بين اللملي با هدف مجازات اين رژيم به عنوان جنايتكار جنگي و اتخاذ تدابير قاطعانه و بازدارنده دائمي از تداوم تجاوزات اين رژيم به فلسطين اشغالي صورت گيرد. عمق فاجعه به قدري گسترده است كه رژيم صهيونيستي در حملات ناجوانمردانه خود به باريكه غزه با هدف قرار دادن زنان و كودكان بي گناه، ربودن افراد از منازل، استفاده از كشنده ترين سلاح ها عليه ساكنان بي دفاع و ديگر اعمال منافي اصول انساني كه به هيچ وچه مطابق با كرامت و اصول انساني، حقوقي و موازين پذيرفته شده بين اللملي نيست فرو گذار نكرده است.

جامعه ورزشي استان چهارمحال و بختیاری ضمن محكوم کردن جنايات اخير در غزه، با يادآوري مجدد حدود مرزهاي كشور فلسطين که از بحر تا نهر مي باشد، خواستار اقدامات زير مي باشيم:

1-         اقدام فوري سازمان هاي بين المللي مرتبط با جوامع بشري همچون سازمان ملل متحد، شوراي امنيت، سازمان كنفراس اسلامي و ... در راستاي احياي ارزش هاي انساني و حقوق حقه بشري بدون در نظر گرفتن سلايق و منافع كشورها.                                        

2-         برخورد جدي سازمانهاي بين المللي و حقوق بشري با جنايات اخير رژيم صهيونيستي و معرفي اين رژيم به عنوان يك تروريسم دولتي و جنايتكار جنگي.    

3-         در پايان، جامعه ورزشي استان چهارمحال و بختیاری ضمن شركت در راهپيمائي روز جهانی قدس ( جمعه 3 مردادماه 93 ) و اعلام همبستگي با مردم مظلوم فلسطين و بيان انزجار و نفرت خود از اين رژيم ساختگي و جعلي، از ملت مظلوم فلسطين دفاع خواهیم كرد و اگر زماني نياز باشد با فرمان امام خامنه اي (مد الظه العالي) كفن‏پوش تا آزادي قدس شريف به مبارزه ادامه خواهيم داد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.