نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌های بین‌المللی تحت سلطه استکبار از پوشش کامل اخبار راهپیمایی روز قدس واهمه دارند.

محمد دامادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود : روز قدس، یکی از یادگارهای ماندگار امام راحل برای جامعه مسلمانان جهان است.

وی با بیان اینکه امام راحل با دوراندیشی که نسبت به این مسئله داشتند، روز قدس را پایه‌گذاری کردند، افزود: بعد از ایشان هم رهبری فاضل و فرزانه نسبت به پیگیری حقوق مسلمانان فلسطین، تلاش وافر دارند.

دامادی با اشاره به بیانات رهبری درباره قدس مبنی بر اینکه قدس متعلق به مسلمانان است نه یک وجب بیشتر و نه یک وجب کمتر، ادامه داد: استراتژی ملت‌های مسلمان جهان درباره قدس، فرمایشات رهبری است.

وی ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی نسبت به مردم غزه، اظهار داشت: زنان و کودکان بی‌گناه زیر رگبار موشکباران رژیم صهیونیستی به شهادت می‌رسند و جامعه بین‌الملل در مقابل این جنایت‌ها سکوت کرده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موشک و خمپاره، سهم مردم غزه نیست، متذکر شد: کسانی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند باید بدانند روزی فرا می‌رسد که این رژیم منحوس، موشک‌های خود را به سمت آنها هم روانه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: استکبار بداند اگر روزی اسرائیل را مورد حمایت خود قرار ندهد قطعا در تیررس موشک‌های اسرائیل قرار می‌گیرد و شاید آن روز، حال امروز مردم غزه را درک کنند.

دامادی با اشاره به اینکه رسانه‌های داخلی با قدرت هرچه تمام‌تر باید نسبت به پوشش رسانه‌ای راهپیمایی روز قدس اقدام کنند و صدای حمایت ملت ایران از مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند، گفت: چرا که رسانه‌های بین‌المللی زیر سلطه استکبار، از پوشش اخبار روز قدس واهمه دارند.

وی ضمن دعوت از مردم برای حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس، افزود: حمایت‌های ما از مردم فلسطین تا پیروزی قدس شریف ادامه دارد.ش

برچسب ها: هراس ، رسانه ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.