در حالی یک ماه از فصل نقل و انتقالات بسکتبال می گذرد که هیچ خبری از جا به جایی بازیکنان نیست. با زمان اعلام شده از سوی سازمان لیگ تنها 25 روز دیگر از زمان نقل و انتقالات باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ با گذشت 31 روز از شروع مهلت نقل و انتقال تیم های سوپرلیگی بسکتبال هیچ خبری از جا به جایی یا امضاء قرارداد بازیکنان نیست و با شروع اردوهای اروپایی تیم ملی فرصت زیادی هم برای مذاکرات ملی پوشان با باشگاه ها وجود ندارد.

طبق اعلام سازمان لیگ مهلت نقل و انتقال بازیکنان سوپرلیگی روز 25 مرداد به طور رسمی پایان می یابد و آخرین فرصت تحویل مدارک نیز 25 شهریور است در حالی که با توجه به اعلام نشدن لیست سهمیه های ملی هیچ باشگاهی به فکر جذب بازیکنان سال آینده خود نیست و از طرفی تکلیف باشگاه ها نیز مانند هر سال در این زمان مشخص نیست. با این شرایط نقل و انتقالات امسال هم خارج از مهلت تعیین شده از سوی سازمان لیگ انجام می شود.

گفتنی است تاریخ شروع فصل بعد سوپرلیگ دهه اول آبان سال جاری تعیین شده است. پیش از شروع لیگ اردوهای اروپایی تیم ملی، جام ویلیام جونز، جام جهانی، مسابقات اینچئون و همچنین جام باشگاه های آسیا با حضور تیم مهرام به عنوان نماینده ایران در تقویم کاری بسکتبال قرار دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فصل ، نقل ، انتقالات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار