همزمان با تشدید حملات ددمنشانه همزمان با تشدید حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق غیر نظامی غزه، "شبکه پویا" برنامه های مناسبتی ویژه ای را برای روز قدس در نظر گرفته است.

بر گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  اعلام روابط عمومی شبکه پویا ، 6 عنوان انیمیشن مرتبط با مسئله فلسطین جهت پخش از این شبکه در روز قدس ، در نظر گرفته شده است.
 
انیمیشن "آرزوهای کوچک" که بازگو کننده‌ی آرزوهای کودکان فلسطینی است، به کارگردانی و نویسندگی مهدی زرگری و تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا تولید شده و در ساعت 9:40 روز جمعه از این شبکه پخش خواهد شد.
 
انیمیشن "آفتاب در قفس " یکی دیگر از برنامه های مناسبتی شبکه پویا در روز قدس است که در ساعت 11:30 از این شبکه پخش خواهد شد. داستان این انیمیشن، داستان غصب سرزمین فلسطین توسط استکبار جهانی است.
 
انیمیشن "مقاومت" نیز که بازگو کننده داستان یک نوجوان فلسطینی در مقابله با تانک‌های اسرائیلی است عنوان ویژه برنامه دیگری است که برای پخش در ساعت 13:19 از شبکه پویا در نظر گرفته شده است.
 
«خانه من كجاست» و "مرز دوستی" عنوان 2 انمیشنی است که به لحاظ موضوعی با مسئله فلسطین مرتبط بوده و  در مرکز پویانمایی صبا تهیه و تولید شده اند.

انيميشن «پرستوهاي سرزمين كنعان» نیز که به موضوع ايثار و مقاومت اختصاص داشته و در سيماي مركز آذربايجان غربي توليد شده است عنوان یکی دیگر از ویژه برنامه های مناسبتی شبکه پویا در روز قدس است که در ساعت 21 از این شبکه پخش خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار