نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم غاصب و نامشروع صهیونسیتی محکوم به فنا و نابودی است گفت: بزودی شاهد پاک شدن این غده سرطانی از صحنه روزگار خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ عمران علی محمدی افزود: امروزه بزرگترین جنایات در غزه در حال وقوع بوده و نه تنها برای جهان اسلام بلکه برای بشریت امروز یک مصیبت بزرگ و عزای جهانی است.

وی جنایات رژیم غاصب اسراییل را در غزه یک نسل کشی دانست و افزود: اقدام بی رحمانه و وحشیانه این رژیم عمق فضاحت شیطان بزرگ و دروغگویی دولت های غربی را به نمایش گذاشت و یک بار دیگر ناکارآمدی و رسوایی نهادهای بین المللی را نشان داد.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینک وقت آن فرا رسیده که ملت های بیدار جهان برای حذف این لکه ننگین و غده سرطانی اقدام کنند.

علی محمدی یادآور شد: مردم جهان از رژیم فاسد اسراییل و حامیان آنان متنفرند و امروزه چهره زشت این رژیم و حامیان آنها بیش از پیش بر جهانیان آشکار شده است.

وی تاکید کرد: شیطان بزرگ وقت خود را صرف حمایت از رژیمی که محکوم به فنا است نکند چرا که بدون شک صهیونیسم در مقابل موج نسل های رو به ازدیاد فلسطینی و مردم آزادیخواه جهان طاقت نخواهد آورد.

وی با اشاره انزجار ملت های بیدار جهان در محکوم کردن اسرائیل و حمایت از فلسطین اضافه کرد: اوج این انزجار در روز قدس به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز قدس نشان دهنده صف بندی حق و باطل و عدل در برابر ظلم است گفت: روز قدس روز فریاد مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیسم است که به وسیله دست متجاوز اشغالگران، مداخله کنندگان و قدرت های استکباری به جان امت اسلامی افتاده است.

وی یادآور شد: روز قدس یکی از برجسته ترین یادگارهای امام راحل و نشانه دلبستگی آزادیخواهان و ملت بزرگ ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بدون شک آزادیخواهان و حامیان مردم مظلوم فلسطین و ملت بزرگ ایران اسلامی برگ زرین دیگری را در حمایت از فلسطین و قدس شریف رقم خواهند زد.

وی افزود: در این روز و به یاری خداوند بزرگ خون تازه ای در رگ های امت اسلامی در حمایت از فلسطین دمیده خواهد شد و سرمداران آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی منتظر خشم آزادگان در روز قدس باشند./ز
برچسب ها: رژیم ، صهیونیستی ، نابودی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.