رییس کتابخانه های عمومی سنندج از برگزاری مسابقه کتابخوانی آنلاین از کتابˈفقه محمدیˈ آیت الله شیخ محمد مردوخ کردستانی در کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد. رییس کتابخانه های عمومی سنندج با اشاره به اینکه شبکه کتابخوانان حرفه ای کشور دارای قابلیت های متنوعی است، افزود: امکان جستجوی منابع در بانک کتاب با بیش از 400 هزار عنوان، مشاوره کتاب با درخواست منابع از مشاور در موضوعات متنوع و مطالعه و جستجو در متن کتاب های الکترونیکی برخی از این قابلیت ها است. وی گفت: امکان دانلود منابع فاخر و ارزشمند، افزودن کتاب به قفسه مجازی خود، ثبت نقد و نظر در مورد کتاب ها، آگاهی از پر نظر ترین، پر نقد ترین و پر امتیاز ترین کتاب ها از منظر کاربران در این سایت نیز انجام می گیرد. حامیان اظهار کرد: نتایج این مسابقه 22 مرداد اعلام می شود و به شش نفر از برگزیدگان جوایز ارزنده ای از سوی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سنندج اهدا می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، حامیان گفت: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه کتابخوانی می توانند به سایت شبکه کتابخوانان حرفه ای کشور  مراجعه کنند.

وی افزود: این مسابقه از کتاب فقه محمدی آیت الله مردوخ کردستانی از 30 تیر بر روی این شبکه اینترنتی آغاز شده است و تا 15 مراداد سال جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تمامی علاقه مندان با عضویت در شبکه کتابخوانان حرفه ای کشور می‌توانند در این مسابقه کتابخوانی شرکت کنند گفت: کتاب فقه محمدی، یکی از آثار آیت الله شیخ محمد مردوخ کردستانی است که توسط نشر گفتمان چاپ و منتشر شده و از منابع مهم اهل سنت به شمار می رود.

حامیان در ادامه به شبکه کتابخوانان حرفه ای کشور اشاره کرد وادامه داد: این شبکه، نخستین شبکه اجتماعی و کتاب محور در ایران است که فعالیت رسمی خود را از پنج مرداد سال 90 آغاز کرده است.وی درپایان گفت: هدف از ایجاد این شبکه را ایجاد فضایی مجازی به منظور ثبت و تبادل نظر در مورد کتاب های مورد علاقه کتابخوانان، نویسندگان، ناشران و فعالان عرصه کتاب است که کاربران آن متناسب با گروه سنی خود به امکانات مختلفی برای بحث و تبادل نظر دسترسی پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.