رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی از اعزام 51 نفر از نیروهای متخصص به نجف‌اشرف خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، زندیه‌وکیلی گفت : این نیروها به منظور مشارکت در ساخت صحن حضرت زهرا(س) و به صورت افتخاری به نجف اشرف اعزام شده‌اند.

وی افزود : این نیروها متخصصان جوشکاری، بنایی، تعمیرکار ماشین‌آلات، نقاشی ساختمان، امور اداری، آرایشگر، آشپز، قالب‌بند، آرماتوربند و کارگر ساده هستند که به مدت یک‌ماه خدمات تخصصی را به صورت رایگان در صحن حضرت زهرا(س) ارائه خواهند داد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی افزود: این خادمان از شهرهای اراک، خمین، دلیجان، زرندیه، خنداب، کمیجان، ساوه، شازند و میلاجرد اعزام شده‌اند.

به گفته وی هم اکنون صحن حضرت زهرا(س) از 60 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

زندیه‌وکیلی گفت: علاوه بر این تعدادی از خیرین و معدن‌کاران شهرستان محلات تقبل کردند سنگ‌های مورد نیاز ستون‌های سنگی یک طبقه از صحن حضرت زهرا(س) به میزان پنج هزار تن سنگ تراورتن را تامین کنند.

وی با اشاره به اعزام نیروهای متخصص در سه مرحله از ابتدای سال‌جاری تاکنون افزود: در دو مرحله قبلی 35 نفر نیروی متخصص در زمینه‌های مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، مهندسی تاسیسات، رفوگری فرش، تعمیرکار وسایل صوتی، حسابدار، سنگ‌کار، سنگ‌تراش، تعمیرکار مشعل، نجار، کاربر رایانه، داربست‌بند، کاشی‌کار و نانوا به منظور انجام خدمات تخصصی به کربلا، نجف ‌اشرف، کاظمین و سامرا اعزام شده‌اند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.