فرماندار خرم آباد گفت: براساس سند اشتغال طراحی شده برای استان لرستان و برش شهرستانی خرم آباد، در صورت تأمین اعتبارات ۴.۱ هزار میلیاردی، تا پایان برنامه پنجم توسعه بیش از ۲۲ هزار فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ خجسته پور افزود:.بر اساس سند اشتغال ارائه شده در استان و برش شهرستانی آن شهرستان خرم آباد موظف شده است که تا پایان برنامه پنجم توسعه 22 هزار 699 فرصت شغلی را در زمینه های مختلف خدماتی و کشاورزی و صنعتی و سایر زمینه های مختلف ایجاد کند که این فرصت های شغلی در صورتی ایجاد می شود که اعتباری حدود 3 هزار و 142 میلیارد تومان به این شهرستان اختصاص داده شود.
فرماندار خرم آباد بیان کرد:در سال 93 حدود 4 هزار و 688 فرصت شغلی با اعتباری حدود 715 میلیارد تومان در دست ایجاد است که در صورت تأمین اعتبار دستگاه های متولی موظف به ایجاد فرصت‌های شغلی تعهد شده هستند که باید این شغل ها را در سامانه اطلاع رسانی رصد ثبت و ضبط کنند.
خجسته پور افزود: مدیران شهرستانی نمایندگان ادارات کل در شهرستان خرم آباد هستند که نباید در زمینه اقدامات انجام گرفته آمار و اطلاعات خود را به ادارات کل استانی واگذار کنند و خود را در سایه ادارات کل محو کنند.
فرماندار خرم آباد بیان کرد: آمار و اطلاعات ابلاغ شده باید به سه محل فرمانداری خرم آباد، دبیرخانه کارگروه اشتغال استان در اداره تعاون استان و سامانه رصد ارائه شود
انتهای پیام/ش/ن
برچسب ها: ایجاد ، فرصت ، شغلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.