مهمترين عناوین خبری دانشگاه در هفته‌ای که گذشت

مهمترين عناوين خبری دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زير بخوانيد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مهمترين عناوين خبري دانشگاه در هفته‌اي که گذشت را در گزارش زير بخوانيد.

امیری: صهیونیست‌ها با جعل تاریخ و تزریق آن به افکار عمومی دست به نسل‌کشی فلسطینیان زده‌اند
یک پژوهشگر و فعال رسانه‌ای گفت: حقیقت عریان و غیرقابل کتمان این است که بر خلاف تبلیغات سرسام آور و فریبکارانه‌ی صهیونیسم جهانی و کارگزاران مزدور آنان، تاریخ 3500 ساله منتسب به حضرت موسی (ع)، تاریخی بدلی- صهیونیستی، دروغپردازانه، جعلی و عاری از واقعیت‌های تاریخی قابل استناد است.

بیانی: دانشجویان با حضور در روز قدس مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند
دبیر تحکیم وحدت گفت: وظیفه دانشجویان در آستانه روز قدس این است که ماهیت اصلی رژیم صهیونیستی و حامیان اصلی آنان را برای همگان حتی برای دانشجویان خارج از ایران تبیین کنند و با حضور خود مشت محکمی به دهان آمریکا بزنند.

باستان: رژیم صهیونیستی با تکرار اشتباهاتش روز به روز به انحطاط نزدیک‌تر می‌شود
مسئول بسیج دانشجویی استان تهران درباره رژیم غاصب صهیونیستی گفت: صهیونیست‌ها خواهان دامن‌زدن به جنگ‌ها و کشتار مسلمانان در سراسر دنیا هستند و این را بدانند که وعده خدا حق است و روز به روز به انحطاط نزدیک‌تر می‌شوند، چرا که افکار عموم جهان و اقشار مختلف دنیا رفتارهای اشتباه آنان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

با حکم فرجی دانا صورت گرفت: انتصاب سرپرست دانشگاه‌های هرمزگان و لرستان
وزیر علوم در احکام جداگانه‌ای خسرو عزیزی را به سمت سرپرستی دانشگاه لرستان و علی اکبر شیخی فینی را به سمت سرپرستی دانشگاه هرمزگان منصوب کرد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران:همه ما برای حمایت از فلسطین آماده‌ایم
شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران به نمایندگی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های این استان ضمن دعوت از آحاد مردم روزه دار ایران اسلامی جهت شرکت پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم فلسطین به ویژه مردم تحت ظلم رژیم سفاک و جعلی صهیونیستی، غزه مظلوم اعلام می‌داریم که تا آخرین نفس بر سر آرمان‌های انقلاب به خصوص حمایت از مردم فلسطین و نابودی رژیم اشغالگر قدس ایستاده‌ایم

موسوی: فرجی‌دانا معتقد است نباید شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با نظر هیئت علمی مخالفت کند
دبیر تشکیلات جامعه اسلامی گفت: وزیر علوم معتقد است که دلیلی وجود نداشت وقتی هیئت علمی برای انتخاب رئیس دانشگاه نظر موافقی دادند شورای عالی انقلاب فرهنگی مخالفت کند.

حیدری:کار جهادی مختص دوران اول انقلاب بود، امروز باید مدیریت جهادی کنیم
مسئول سازمان بسیج دانشجویی در افتتاحیه دوره آموزشی تشکیلاتی خط امام خواهران دانشگاه‌های تهران بزرگ در مشهد حضور یافت و به بیان نکاتی پیرامون عنصر فعال بصیر پرداخت.

در بیانیه تشکلهای دانشجویی دانشگاه آزاد خراسان رضوی: وحدت و بصیرت جوامع اسلامی تنها راه نجات در برابر استکبار است
تشکلهای دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای انفعال مجامع بین الملی در قبال جنایات صهیونیستها در غزه را محکوم کردند.

موسوی: کم‌توجهی به مسئله حجاب‌وعفاف آسیب‌های جبران ناپذیری را به بار می‌آورد
موسس کانون متفکرین ایران گفت: مسئولین باید بدانند که در مسئله حجاب به خصوص که خطرات جدی آن، مستقیماً امنیت خانواده‌ها و جامعه را مورد هدف قرار داده است هر گونه کم توجهی می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری را به بار آورد.

نامه سرگشاده بسیج دانشجویی 35 دانشگاه به بان‌کی‌مون
نسل‌کشی در غزه زنگ خطری برای سازمان ملل است شما در آزمون بزرگ جهانی قرار گرفته اید و بدانید که سرشت پاک و مقدس انسان های سراسر دنیا نسبت به این نسل کشی ساکت نخواهند نشست

رضوانه: گروهی با سوءاستفاده از شعار اعتدال به دنبال ورود سکولاریسم در دانشگاه است
دبیر دفتر بانوان جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: جریانی خاص با سوءاستفاده از شعار "اعتدال" به دنبال وارد کردن سکولاریسم در دانشگاه‌هاست.

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران غزه امروز شاهد هولوکاست واقعی است
در بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران تاکید شد: غزه امروز مظلوم‌تر از همیشه، فجیع‌ترین ستم‌ها را تحمل می‌كند و شاهد هولوكاست واقعی است.

روغنی‌ها: سکوت شورای امنیت به منزله بازگذاشتن دست صهیونیست در جنایات است
استاد دانشکده خبر گفت: سازمان ملل و شورای امنیت با سکوت خود دست صهیونیست‌ها را برای ادامه جنایات کاملا باز گذاشته‌اند.


میرزائی: فرهنگ سازی برای حجاب و عفاف باید از آموزش و پرورش شروع شود
یک کارشناس امور فرهنگی دانشگاه گفت: بسیاری از معضلات که در حال حاضر در مقوله حجاب و عفاف با آن روبرو هستیم به خاطر عدم فرهنگ‌سازی مناسب در مدارس است.

در بیانیه بسیج اساتید کشور: مشکلات فلسطین با مراجعه به آراء مردم این سرزمین حل شدنی‌ است
بسیج اساتید کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن درخواست از رئیس جمهور برای پیگیری مراجعه به آراء مردم فلسطین در رابطه با سرنوشت آنان از تمامی دانشگاهیان و اساتید بسیجی برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: گزارش ، هفته ، خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار