عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: سیاست‌های غرب و به خصوص آمریکا در روند مذاکرات نامتعادل است و عدالت‌گریزی جزئی از سرشت آنها شده است.

"ابراهیم آقامحمدی" نماینده لرستان و خرم‌آباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تمدید مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5، اظهار داشت: ما همچنان به آمریکا و غرب در طول مذاکرات بدبین هستیم و توافق به وجود آمده را به عنوان یک فرصت نگاه نمی‌کنیم، ضمن اینکه آن را در حال حاضر نفی نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: سیاست‌های غرب و به خصوص آمریکا در روند مذاکرات نامتعادل است، لذا نمی‌توان به آنان خوش‌بین بود، بنابراین باید دید بر روی چه مسائلی توافق شده و مبنای اصلی تمدید مذاکرات بر چه اساسی صورت گرفته است.
 
آقامحمدی با بیان اینکه غربی‌ها عدالت‌گریز هستند، افزود: عدالت‌گریزی جزئی از سرشت آنان شده، بنابراین تیم مذاکره کننده باید در طول مذاکرات با گروه 1+5 خط قرمز مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران را لحاظ کند.

این نماینده مجلس در پایان، خاطرنشان کرد: منافع ملی ایران از جمله، لغو یکجای تحریم‌ها، آب سنگین اراک، فردو، غنی‌سازی و تعداد سانتریفیوژها باید در طول مذاکرات مورد توجه تیم مذاکره کننده قرار بگیرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار