معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 15، از بهره‌برداری از 13 طرح عمرانی منطقه‌ای و فرامنطقه ای تا پایان شهریور ماه سال 93 در این منطقه خبر داد.

علیرضا حلاجیان معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 15 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: بهره‌برداری از 13 طرح عمرانی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تا پایان شهریور ماه سال 93 در دستور کار معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه 15 قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور افزایش سرانه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، فضای سبز، آموزشی، مذهبی، تفرجگاهی، رفاهی، محیط زیست و تامین اوقات فراغت شهروندان در دست اجراست.

حلاجیان اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی فنی و عمران منطقه 15 به منظور بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در منطقه 15 در آماده‌باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: بهره‌برداری از 13 طرح عمرانی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تا پایان شهریور ماه سال 93 احداث سرانه‌های فرهنگی، ورزشی و فضای سبز در محلات 20 گانه از اقدامات اجرایی این طرح است.

حلاجیان خاطرنشان کرد: انجام عملیات جدول‌سازی، پیاده‌سازی، احداث و بازسازی پیاده‌روها، بهسازی و مرمت آسفالت در معابر و بزرگراه‌ها از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار