"شورای اخوت اسلامی ولایت بلخ افغانستان" با صدور بیانیه‌ای حملات هوائی و زمینی رژیم‌صهیونیستی علیه نوار غزه که باعث شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم این منطقه شده است را محکوم کردند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران،  "شورای اخوت اسلامی ولایت بلخ افغانستان" با صدور بیانیه‌ای حملات هوائی و زمینی رژیم‌صهیونیستی علیه نوار غزه که باعث شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم این منطقه شده است را محکوم کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
ملت مسلمان فلسطین بیش از شصت سال است که در آتش فتنه صهیونیزم اسرائیل و حامیانش می‌سوزد.
 
متاسفانه جهان اسلام هیچ اقدام عملی برای رهائی آن‌ها از زیر یوغ فاشیست‌های ددمنش و حامیان دروغین آن‌ها که حقوق بشر، دموکراسی، آزادی بیان و مولفه‌هائی از این قبیل را به اسارت گرفته‌اند، انجام نداده و نمی‌دهند. نه تنها به یاری مسلمانان مظلوم سرزمین‌های غصب شده توسط صهیونیست‌ها قیام نکرده بلکه در جهت همکاری با صهیونیزم تروریست و عامل کشتار دسته جمعی مسلمانان و استکبار جهانی – که در برابر جنایت‌های بی‌شرمانه آن‌ها مهر سکوت بر لب نهاده، با سکوتشان به جنایتکاران جنگی قرن بیست و یک (صهیونیزم جهانی) جرات جنایت هر چه بیشتر را داده و می‌دهند.
 
شورای اخوت اسلامی ولایت بلخ همگام با اقشار و توده‌های مختلف امت اسلامی همچون سیل خروشان در حمایت قاطعانه از ملت ستمدیده فلسطین و قدس شریف ضمن مواد ذیل موضع خویش را اعلام می‌کند.
 
۱- حملات هوائی و زمینی رژِیم صهیونیستی به نوار غزه که تا کنون تعداد زیادی شهید و زخمی بر جای گذشته که اکثریت آن‌ها را غیرنظامیان (مردان و زنان روزه دار و کودکان بیگناه) تشکیل می‌دهد با شدید‌ترین الفاظ محکوم می‌کنیم.
 
۲- از سران کشورهای مسلمان می‌خواهیم در برابر کشتار بی‌رحمانهٔ ملت مظلوم فلسطین توسط دولت غاصب، سکوت را شکسته و به یاری ملت مسلمان فلسطین بشتابند و همه روابطشان را با این غده سرطانی قطع کنند.
 
۳- از سازمان ملل متحد، شورای امنیت، اتحادیه عرب و سازمان کنفرانس کشورهای اسلامی مصرانه می‌خواهیم در برابر مظالم صهیونیست‌های غاصب خاموش ننشسته و متجاوزین را بر سر جایشان بنشانند و اعتبار از دست رفته‌شان را اعاده کنند.
 
۴- ما حمایت قاطعانه خویش را از ملت مسلمان، شریف و مجاهد فلسطین اعلام کرده و سرزمین قدس شریف را جزء لاینفک جغرافیای اسلامی دانسته و خواهان محو کامل رژیم اسرائیل از جغرافیای جهان می‌باشیم.
 
۵- ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و دعای خیر در حق مردم مظلوم فلسطین و شفای عاجل برای مجروحین موشک باران اخیر همدردی خود را با خانواده‌های داغدار شهدای مظلوم غزه اعلام کرده، تنفر و انزجار عمیق خود را از صهیونیزم غاصب و اشغالگر و حامیان آن‌ها اعلام می‌داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار