اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با صدور بیانیه ای از فرهنگیان ، دانش آموزان و آحاد ملت برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت و ، جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در نسل کشی آشکار مردم مظلوم و بی دفاع غزه را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ در این بیانیه آمده است ،بار دیگر دست پلید رژیم نامشروع صهیونیستی به خون جوانان، زنان ، کودکان و دانش آموزان ملتی آغشته گردید که ماه هاست در محاصره مکر و ناجوانمردی قرار گرفته اند . صدها شهید و مجروح بی گناه ، قربانی تهاجم وحشیانه و ددمنشانه رژیمی شده اند که انسانیت در مقابل آن شرمنده شده است.

در آستانه روز قدس ، این یادگار ماندگار امام خمینی(ره) ، هر روز شاهد به خاک و خون کشیده شدن مردم مظلوم و بی دفاع غزه و تجاوز به حریم مقدسات و آلوده کردن شرافت و حرمت انسانیت ، به دست رژیم متجاوز و اشغالگر صهیونیستی با حمایت ابرقدرت های جنایتکار هستیم.

بدینوسیله ما فرهنگیان و دانش آموزان استان زنجان ، جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در نسل کشی آشکار مردم مظلوم و بی دفاع غزه را به شدت محکوم کرده و حمایت قاطع خود را از مردم ستمدیده غزه اعلام می نماییم و مجدانه از مجامع بین المللی و دول اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی می خواهیم تا از هیچ کمک مادی و معنوی به مردم بی گناه غزه دریغ ننماید.

همچنین در راستای تجدید میثاق با وصایای گرانقدر حضرت امام(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری ، ضمن دعوت آحاد ملت ، همدوش مردم غیور و آزاده ایران اسلامی با شکوه و گستردگی هرچه بیشتر در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت خواهیم کرد و بار دیگر با فریادهای کوبنده خود ، صدای مردم بی دفاع و ستمدیده فلسطین و غزه را به گوش جهانیان خواهیم رساند./ز

برچسب ها: جنایات ، وحشیانه ، محکوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.