سپاه فجر استان فارس با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی اسرائیل غاصب، از تمام مردم برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ در این بیانیه آمده است: ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در پدید آوردن روز جهانی قدس و عرصه‌ای برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی، امروز منجر به ابراز وجود و احساس اقتدار ملت‌های حق طلب و آزادیخواه در مقابل قدرت‌های استکباری و استعمارگر در اقصی نقاط عالم شده است.

بی تردید سرنوشت فلسطین مسیر آینده جهان اسلام را رقم خواهد زد و از این روست که در مبانی نظری و اندیشه والای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و علمای اعلام و مراجع عظام و اندیشمندان اسلامی، کلید حل مشکلات مسلمانان و مهمترین مسئله دنیای اسلام، فلسطین است که باید همواره مورد توجه و اهتمام امت اسلامی قرار گیرد .

روز جهانی قدس نشانگر اهمیت غیر قابل انکار مسئله آزادی فلسطینیان از یوغ غده سرطانی صهیونیسم و بیانگر این نکته مهم است که آزادی قدس شریف نه تنها هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی‌شود بلکه روز به روز آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفان، از دل ملت‌هایی شنیده می‌شود که سال‌ها تحت سلطه جماعتی مستبد و خودباخته، درخفقان به سر می‌بردند.

سپاه فجر استان فارس ضمن محکوم کردن جنایات هولناک و ضد بشری رژیم صهیونیستی در نوار غزه بر این باور است رژیم وحشی اسرائیل در سکوت کشورهای مدعی آزادی و حقوق بشر با زیر پا گذاشتن تمام اصول و قواعد بین‌المللی و انسانی، فجیع‌ترین جنایات را علیه مردم بی دفاع غزه انجام می‌دهد و زنان و کودکان بی گناه بسیاری را به خاک و خون می‌کشد.

جای بسی تاسف است که در این جنگ ظالمانه و نابرابر قدرت‌های بزرگ، مجامع بین‌المللی به جای محکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم متجاوز و جنگ‌طلب صهیونیستی ، بر طبل حمایت از ظالم می‌کوبند و مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه را عامل اصلی جنگ معرفی می‌کنند.

بسیجیان و پاسداران جان برکف سپاه فجراستان فارس با دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت ایران و نیز ملل آزاده و حق طلب جهان وبه ویژه مردم ولایتمدار استان فارس و شهرمقدس شیراز؛ سومین حرم اهل بیت(ع)، برای شرکت گسترده، یکپارچه و پرشور در راه‌پیمایی روز جهانی قدس بر اهمیت مضاعف روز قدس امسال در مقایسه با سالهای اخیر تاکید کرده و بیان می کند پویایی مقاومت و نهضت بیداری اسلامی که به برکت روز جهانی قدس در رویارویی با استکبار جهانی و اذناب منطقه‌ای آن، علیرغم پیچیده‌تر شدن توطئه‌ها و شیوه‌های دشمنی سلطه‌گران، با الهام از انقلاب اسلامی و اندیشه های امام (ره) ومقام معظم رهبری (مدظله العالی) پرقدرت‌تر و پرشتاب‌تر از همیشه به راه خود ادامه داده و نوید بخش تحقق وعده الهی است که سرانجام حق بر باطل پیروز خواهد شد.

باشد تا فریاد رسا و غریو رعدگون خود را به گوش جهانیان برسانیم و تکرار کنیم که امت امام خمینى (ره)، همواره در کنار فلسطین و مردم مظلوم و ستمدیده آن خواهند بود.

انتهای پیام/ز


برچسب ها: بیانیه ، سپاه ، فجر ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.