به گزارش
خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، با توجه به مشکلات سیستم خنککننده رادیاتور موجود خودرو پراید فن قدیمی ( در دورنافی) و فن جدید (در دورههای مختلف) مورد بررسی قرار گرفت، که البته این بررسی ها در قالب 3 قسمت عمده از آزمایشات دسته بندی و صورت گرفت.
بنابراین گزارش، بررسی عملکرد فن و مشخص نمودن منحنی مشخصه و مقایسه فنهای دو دور و یک دور با استفاده از بسته تست فن طبق استاندارد ISO 5801، بررسی افت فشار دینامیکی رادیاتور با استفاده از تونل باد، در این آزمایش با استفاده از جریانسنج سیم داغ و مکانیزم انتقال دهنده پرآب، سرعت جریان هوا در بالاست و پایین دست رادیاتور و اندازهگیری الگوی جریان هوا و دمای فن در شرایط کارکرد خودرو، در این بررسی رادیاتور و فن در شرایط عملکرد خودرو قرار گرفته و توزیع دقیق جریان هوای ورودی با استفاده از دستگاه پیشرفته جریان سنج سیم داغ اندازهگیری و با استفاده از آن تاثیر رادیاتور و فن و الگوی جریان در سیستم های خودرو بررسی میشود.
انتهای پیام/