مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهري کردستان گفت: با توجه به وضعیت پروژه های مسکن مهر کردستان ۶۶ میلیارد تومان برای تكميل تاسیسات زیربنایی نیاز است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، تخت شاهی در جلسه شورای مسکن کردستان گفت: از محل فروش انشعاب آب تا کنون 15 میلیارد تومان برای آماده‌ سازی و تاسیسات زیر بنایی پروژه‌ های مسکن مهر هزینه شده است.

وی افزود: از محل منابع ملی هم که سهم استان 15 میلیارد تومان بوده هفت میلیارد تومان آن دریافت شده است و بقيه اعتبار اين بخش تاكنون تخصيص پيدا نكرده و جذب نشده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهري کردستان بیان کرد:حق هر انشعاب آب در حال حاضر یک میلیون و 700 هزار تومان به قیمت روز است که این رقم در مرکز استان 600 هزار تومان و در شهرستان‌ ها پائین ‌تر از 370 هزار تومان است.

وی ادامه داد: در زمینه تکمیل تاسیسات زیربنایی پروژه‌ های مسکن مهر استان سیاست گذاری طوری تعریف شده است که دستگاه‌ های خدمات رسان با اداره ‌کل مسکن و شهرسازی هماهنگ و همسو باشند و در اين راستا انتظار مي رود كه شاهد تعامل و همكاري بهتري در اين بخش باشيم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهري كردستان با اشاره به كمبود اعتبار براي تكميل پروژه هاي در دست احداث در حوزه مسكن مهر در اين استان  گفت: در حال حاضر کمبود اعتبارات و منابع مالی مشکل اصلی شرکت آب و فاضلاب است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: تاسیسات ، مسکن ، فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.