کرمانشاه/

اصلاح فرهنگ با توسعه همراه است

استاندار کرمانشاه گفت: بدون شک مسیر هر تحول و توسعه ای در جامعه، فرهنگ است و تا این بخش اصلاح نشود به توسعه نمی رسیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛ابراهیم رضایی بابادی گفت: برای فرهنگ و هنر آنچه را که جان مایه انسانی و بر مبنای دیدگاه و اعتقادات ما می باشد هزینه نمی کنیم، در حالیکه باید با جدیت در راستای تحقق خواسته ها و برنامه های هنرمندان تلاش کنیم، زیرا فرهنگ٬ مسیر توسعه و تحول در جامعه است.

استاندار کرمانشاه اصلاح و توسعه در جامعه را از مسیر فرهنگ عنوان کرد و گفت: به توسعه و تعالی بخش فرهنگ اعتقاد دارم، لذا هر کاری که بتوانم برای بالندگی این بخش انجام خواهم داد، زیرا چنانچه جامعه ما در حوزه فرهنگ متحول شود٬ حرکت در مسیر توسعه هموارتر می گردد.

رضایی همچنین تحول در بخش فرهنگ را موثر در مراکز آموزشی و دانشگاه ها عنوان کرد و گفت: با ادامه این روند می توانیم به یک شرایط ایده ال در جامعه برسیم، در غیراینصورت اگر هر هزینه ای انجام دهیم به هیچ جایی نمی رسیم.

وی اهالی فرهنگ و هنر را بسیار سودمند و مفید برای جامعه دانست و گفت: اهالی فرهنگ و هنر با داشتن حداقل امکانات برای جامعه بسیار مفید هستند، بنابراین امیدوارم در دوران خدمتم در این استان با توجه به فرهنگ غنی کرمانشاه گام های مناسبی برای رشد این بخش برداریمز/.

برچسب ها: کرمانشاه ، فرهنگ ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.