هاشمی: کسب مقام سومی و چهارمی تفنگ بادی خوب بود/اعزام تیم جوانان تفنگ بستگی به بودجه فدراسیون دارد

مربی تیم ملی تفنگ در خصوص عملکرد تیراندازان در مسابقات جایزه بزرگ اسپانیا گفت:‌ مقام چهارمی و سومی در تفنگ بادی نتیجه خوبی برای ما بود که کسب کردیم.

الهام هاشمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هدف ما آشنایی با سالن و با توجه اینکه چهار روز توانستیم در آنجا تمرین داشته باشیم بچه‌های توانستند با فشنگ در آنجا تمرین خوبی در رشته خفیف داشته باشد.

مربی تیم ملی تفنگ اضافه کرد: چون به علت تحریم فشنگ قسمت عمده تمرینات رشته خفیف در ایران به صورت خشک (بدون فشنگ) برگزار می‌شد.

وی بیان کرد: در رشته تفنگ بادی قبل از مسابقات در ایران تمرینات خوب و فشرده‌ای داشتیم و توانستیم مدال هم کسب کنیم، اما در خفیف فشنگی نبود که بخواهیم تمرینی هم داشته باشیم.

هاشمی خاطر نشان کرد: 4 سال پیش در مسابقات آسیایی از 3 مدالی که کسب کردیم دو تای آن در بخش خفیف بود اما امسال با این شرایط نمی‌دانیم تفنگ خفیف وضعیتش چگونه می‌شود.

مربی تیم ملی تفنگ بیان کرد: با  توجه به آنکه تیراندازان قدرتمندی در این مسابقات حضور داشتند یک مقام سومی و مقام چهارمی نتیجه خوبی برای ما بود اما در خفیف هم با اینکه عمده تمرینات در ایران بدون فشنگ بوده مقام هفتمی برای نتیجه خوبی بود.

وی بیان کرد:‌ یک ماه دیگر قهرمانی جهان در اسپانیا برگزار می‌شود و تیم بزرگسالان شرکت می‌کند اما اعزام تیم جوانان بستگی به بودجه‌ای فدراسیون دارد.

هاشمی افزود:‌ سرمربی تفنگ یکی از بهترین مربیان جهان است و تمام تلاش خود را برای موفقیت تیراندازان انجام می‌دهد اما طی دو سال گذشته به دلیل مشکلات مالی بیشتر برنامه‌هایی که برای آنها می‌ریزند با مشکل روبه رو می‌شود و نمی‌تواند آنها را اجرا کند.

وی اضافه کرد: به طور مثال قرار بود بعد از مسابقات جایزه بزرگ اسپانیا اردوی دو هفته‌ای در آلمان داشته باشیم که تیراندازان بتوانند قبل از مسابقات قهرمانی جهان که مسابقه کسب سهمیه المپیک است.

تمرین واقعی در رشته خفیف ( با فشنگ) داشته باشند که متاسفانه به دلیل مشکلات مالی فدراسیون این اردو کنسل شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کسب ، مقام ، تفنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار