پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: قرارداد بازیکنان امری کاملا شخصی است و فقط با مشخص کردن سقف قرارداد بازیکنان موافق هستم و مشخص کردن قرارداد بازیکنان در محدوده اختیارات مدیریت باشگاه‌ها است.

امیرحسین پیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با مشخص کردن سقف قراردادن بازیکنان یک مسئله شخصی است و نباید در آن وارد شد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد نقل و انتقالات تیمها گفت: هر مربی قبل از بستن تیمها و انتخاب بازیکن تفکراتی دارد و بر اساس آن مکانیزمی را انتخاب کرده و بازیکن جذب می‌کند و سازمان لیگ به جوانگرایی در تیم‌های توجه نشان داده و به همین دلیل لیگ پویا و فعالی و با کیفیتی خواهیم داشت.

وی در ادامه گفت: تیمهای پرسپولیس و استقلال انتخاب بازیکن جوان را در سرلوحه کار خود قرار داده‌اند مثل امید ابراهیمی و فخرالدینی که جوان و در کیفیت فوتبال تاثیرگذار هستند.

پیروانی همچنین تصریح کرد: جام جهانی کلاس فرصت خوبی بود که مربیان تجربه‌اندوزی کنند و تیمها و بازیهای انها را زیر نظر بگیرند و بعضی تیمها تفکرات آنان دفاعی و بعضی حمله بود.

وی گفت: بعضی تیمها از بازیکنان سن بالا استفاده می‌کنند که در سالهایی آینده این بازیکنان توان زیاد برای بازی ندارند و باید به جوانان فرصت داده شود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم در باشگاهها جوانان را حفظ کنند و فرصت تجربه‌اندوزی به آنها بدهند و در بازی از آنها استفاده کنند.

پیروانی در پایان خاطر نشان کرد:‌در تیم پرسپولیس چند بازیکن تاثیرگذار داریم که کادر فنی رغبتی به جدا شدند ازاین بازیکنان ندارند و دایی چون مربی با تجربه‌ای است کمبود چند بازیکن را با بازیکن خارجی و ایرانی جبران خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.