ابراهیم‌زاده:

تورنمت چهارجانبه محک جدی برای لیگ چهاردهم است/توانایی برد در مقابل تراکتورسازی را داریم

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد بازی امشب در مقابل تراکتورسازی گفت: جهت آماده‌سازی هرچه بیشتر در مسابقات لیگ پا به میدان مسابقات چهار جانبه جام شهدا گذاشتیم.

منصور ابراهیم‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: اردوهای خوبی را در سرعین و ترکیه برگزار کردیم و توانستیم بازیهای دوستانه خوبی انجام دهیم توانستیم در این دیدارهای دو برد و یک مساوی کسب کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در فصل نقل و انتقالات عملکرد قابل قبولی را داشتیم و توانستیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم. جذب رحمتی، ساموئل و نصرتی و دیگر بازیکنان می‌تواند به روند رو به رشد پیکان در لیگ چهاردهم کمک شایانی کند قصد جذب چند دفاع و هافبک خارجی را هم داریم تا لیست تیممان تکمیل شود.

ابراهیم‌زاده در خصوص بازی امشب در مقابل تیم تراکتورسازی گفت: مهمترین چیزی که برای حائز اهمیت است هماهنگی تیم در این تورنمت چهار جانبه است هارمونی خوب تیم در این مسابقات می‌تواناد راه‌گشای خوبی برای شروع لیگ چهاردهم برایمان باشد.

وی پیرامون وضعیت تیمش در فصل 93-94 افزود: مهمترین چیزی که وجود دارد این است که تیمهایی مانند استقلال، سپاهان پیروزی،ملوان تراکتور همیشه از ثبات تیمی و جایگاهی برخوردارند ولی تیم مثل پیکان، فجر سپاسی، مس کرمان همیشه عدم تداوم حضور در لیگ را دارند و یک فصل در لیگ برتر هستند و یک در لیگ آزادگان و ما قصد داریم با بازیکنان با تجربه و خوبی را که جذب کردیم تیم را به ثبات حضور در لیگ قوق دهیم به همین دلیل اولین استراتژی پیکان ثبات جایگاه در لیگ برتر است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در خصوص قرعه‌کشی لیگ چهاردهم و رویارویی تیمش با سپاهان در اولین دیدار گفت: در اولین دیدار طبق قرعه‌کشی سازمان لیگ با سپاهان بازی می‌کنیم ما در این دیدار گفت: در اولین دیدار طبق قرعه‌کشی سازمان لیگ با سپاهان بازی می‌کنیم ما در این دیدار مهمان هستیم و باید با تمرکز بالایی در زمین حاضر شویم من با تمام شناختی که از جو اصفهان دارم ولی نمی‌توان در فوتبال چیزی را پیشگویی کرد سپاهان بازیکنان خوبی را در فصل نقل و انتقالات جذب کرده است و یکی از مدعیان لیگ چهاردهمی به حساب می‌آید.

ابراهیم‌زاده در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که نماینده خوبی برای مردم تهران در لیگ چهاردهم باشیم و بتوانیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار