رئیس سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه با اشاره به اینکه تنها راهی که می‌تواند به پیروزی منجر شود دفاع و مقاومت است، گفت: امروز فلسطین یک آزمایشگاه بزرگ برای امت اسلام است که متوجه شوند حکومت‌های عرب چگونه بر روی ثروت‌های کلان مسلمانان خیمه زده‌ و به عشرت طلبی مشغولند و با ثروت مسلمین علیه مسلمین اقدام می‌کنند.

"سهراب صلاحی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با به نزدیک شدن جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز قدس،‌ گفت: صهیونیست وقتی که در سیاست‌های تروریستی خود در سوریه و عراق به بن‌بست رسید برای پوشش این شکست به غزه حمله کرد.

وی با بیان اینکه سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی در قبال فجایع غزه همچنان ادامه دارد، اظهارداشت: روزانه شاهد شهدای بسیاری از کودکان و زنان مسلمان در غزه هستیم و این درحالی است که مدعیان حقوق بشر در اینباره سکوت کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج اساتید با اشاره به اینکه تنها راهی که می‌تواند به پیروزی منجر شود دفاع و مقاومت است، تاکید کرد: امروز فلسطین یک آزمایشگاه بزرگ برای امت اسلام است که متوجه شوند حکومت‌های عرب منطقه چگونه بر روی ثروت‌های کلان مسلمانان خیمه زده‌ و به عشرت طلبی مشغولند و نه تنها واکنشی در قبال کشتار مسلمانان در منطقه از خود نشان نمی‌دهند، بلکه در بسیاری از موارد با ثروت مسلمین علیه مسلمین اقدام می‌کنند.
 
صلاحی با بیان اینکه مقاومت فلسطین افکار عمومی را نسبت به فجایع صهیونیست بیدار کرد، بیان داشت: مقاومت مردم بی‌دفاغ غزه افکار عمومی جهان را نسبت به جنایات اسرائیل بیدار کرده به طوری که در جای جای جهان شاهد اعتراض‌های مردمی نسبت به این فجایع هستیم.
 
وی با بیان اینکه امسال شاهد حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی روز  قدس خواهیم بود، تصریح کرد: مردم ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس، خشم، نفرت، انزجار خود را نسبت به سران صهیونیستی نشان خواهند داد و به فلسطینیان هم می‌گویند که تنها نیستند.
 
رئیس سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه اساتید، فرهیختگان و دانشجویان قطعا امسال با شور بیشتری در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند خاطرنشان کرد: اساتید، دانشجویان که از روحیه عدالت‌طلبانه برخوردارند و مرجعی برای مردم محسوب می‌شوند امسال با حضور گسترده‌تر خشم و انزجار خود را نسبت به رفتارهای تروریستی در جهان نشان خواهند داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بسیج ، اساتید ، قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار