رادیو معارف در برنامه پر مخاطب و زنده «پرسمان اعتقادی» به تببین بحث امامت می‌پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، این رسانه دینی در راستای مأموریت خود از آغازین روزهای فعالیت پاسخگویی به پرسش‌های اصول دینی مخاطبان را از اصلی ترین محورهای برنامه ریزی خود قرار داده و با پخش برنامه «پرسمان اعتقادی» به این مهم دست یافته است.
 
در هفته‌های پیش روی این برنامه كه به گواه فراوانی پرسش‌ها و پرسش‌گران از برنامه های پر مخاطب رادیو معارف است؛ حجت الاسلام و المسلمین رضا محمدی استاد حوزه و دانشگاه و كارشناس عقاید اسلامی به تبیین بحث امامت از دیدگان شیعه می‌پردازد.

 در ادامه نیز به صورت زنده به پرسش‌های مطرح شده توسط مخاطبان در حوزه عقاید اسلامی پاسخ می‌دهد. شنوندگان می‌توانند سوالات اعتقادی خود را برای طرح در این برنامه با تلفن‌های روابط عمومی رادیو معارف به شماره 2 و 32910551 با پیش شماره 025 درمیان بگذارند.
 
برنامه زنده «پرسمان اعتقادی» كاری از گروه معارف و اندیشه به سردبیر تهیه كنندگی محمد حسن جلالی و گویندگی رضا ملایی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 18:00 تا 19:00 از رادیو معارف پخش و در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت 10:10 صبح بازپخش می‌شود.

 علاقمندان به دریافت این برنامه می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «پرسمان اعتقادی» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پرسمان ، اعتقاد ، معارف ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.