ساری/

۳۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات تولیدی در مازندران پرداخت شد

معاون استاندار مازندران از پرداخت ۳۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی در یک سال گذشته به بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، علی احسانی در نشستی خبری مشترک استاندار و معاونان وی با اصحاب رسانه مازندران، اظهار کرد: نقد منصفانه را از رسانه ها پذیرا بوده و نقدهایی که در جهت توسعه و تعالی استان باشد را حمایت می کنم.

وی افزود: جهت گیری استان در جهت توسعه بخش خصوصی بوده و باید با تقویت این حوزه بتوانیم سطح اقتصادی استان را ارتقا بخشیم.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران با اشاره به اینکه چشم انداز توسعه مازندران را تغییر دادیم، تصریح کرد: این چشم انداز بر اساس شاخص های کشاورزی، صنعت، گردشگری و خدمات تبیین شده است.

احسانی با بیان اینکه 32 هزار میلیارد تومان تسهیلات در یک سال گذشته در حوزه صنعت، کشاورزی و خدمات به صاحبان آنها پرداخت شده است، افزود: 16 هزار و 500 میلیارد تومان نیز استمهال از طریق سیستم بانکی استان به واحدهای تولیدی زیان ده استان ارائه شد.

وی با اعلام اینکه دولت بنا دارد با حمایت تولید، اقتصاد استان ها را شکوفا کند، گفت: با دریافت معوقات واحدهای تولیدی و صنعتی قصد داریم این منابع را به چرخه تولید و صنعت استان سوق دهیم.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه در حوزه صنعت، نفت و گاز و صنایع دفاعی و ارتقا مناطق ویژه به توفیقات اولیه ای در استان دست یافتیم، افزود: تعامل بین بخشی را در تصمیمات ملی لحاظ می کنیم.

احسانی با بیان اینکه مازندران باید به صورت کلان شهر دیده شود و توسعه استان به صورت یکپارچه لحاظ شود، تصریح کرد: هاب انرژی را در بندر امیرآباد بهشهر ایجاد می کنیم که بارقه امیدی برای توسعه صنعت در شرق استان است.

وی از انتخاب بندر امیرآباد به عنوان منطقه ویژه اقتصادی در آینده نزدیک با مصوبه هیئت دولت خبر داد./ز

برچسب ها: تسهیلات ، تولید ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.