مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: دعوت دکتر روحانی از مردم برای حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس/ فلسطین در این میدان نبرد ۶۵ ساله پیروز خواهد شد ، نعمتی: ظریف گفت آمریکایی‌ها پذیرفته‌اند خواسته‌های ملت ایران را در نظر بگیرند/ از خطوط قرمز عبور نکرده‌ایم ، سازمان ملل جنگ غزه را یک طرفه پایان دهدو... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

دعوت دکتر روحانی از مردم برای حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس/ فلسطین در این میدان نبرد ۶۵ ساله پیروز خواهد شد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/4/31/2452555_633.jpg

 رییس‌ جمهوری بر حضور هر چه با شکوه‌تر مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد و گفت: هر چه راهپیمایی روز قدس امسال باشکوه‌تر باشد، این موضوع به معنای حمایت بیشتر از مردم مظلوم فلسطین بوده و پیام رساتری برای رژیم غاصب صهیونیستی است که پایان تجاوز، آدم‌کشی و غصب، شکست است.

نعمتی: ظریف گفت آمریکایی‌ها پذیرفته‌اند خواسته‌های ملت ایران را در نظر بگیرند/ از خطوط قرمز عبور نکرده‌ایم

 سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: با توجه به توضیحات ظریف آمریکایی‌‌ها و گروه 1+5 پذیرفته‌اند تا خواسته‌های ملت ایران را در نظر بگیرند.

"زمین‌خواران" از چه شگردهایی برای تصاحب اراضی استفاده‌ می‌کنند؟/شهرستان‌های استان تهران در صدر پروژه‌های زمین‌‌خواری

از شگردهای زمین‌خواران، تبانی با اشخاص و سازمان‌های دولتی و شبه دولتی جهت صدور مجوز برای شکل‌گیری روستاهای جدید الاحداث است تا زمین‌هایی که آن‌ها به صورت غیرقانونی تصاحب کرده‌اند از محدوده زراعی خارج شده و در محدوده روستا قرار گیرد.

حضور ظریف در مجلس در افزایش تعامل قوای مقننه و مجریه مفید است

 معاون پارلمانی رئیس جمهور با مثبت ارزیابی کردن حضور وزیر امور خارجه کشورمان در مجلس گفت: ارائه توضیحات سرپرست تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان به نمایندگان مردم در خانه ملت، به افزایش تعامل دولت و مجلس و مرور اطلاعات منجر شده است.

لاریجانی: قدرت‌های جهان باید به آرای مردم سوریه تمکین کنند/جهاد اللحام: ایران در کمک به مسلمانان جهان ثابت‌قدم است
 رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قدرت‌های جهانی باید به آرای مردم سوریه تمکین کنند، گفت: سوریه همواره از محورهای مهم مقاومت در برابر رژیم‌صهیونیستی بوده است.

شکستن محاصره، فوری‌ترین اقدام در غزه است/ ضرورت پیش‌بینی راهکارهای عملیاتی برای حل بحران غزه

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به اجلاس تروئیکای بین‌المجالس کشورهای اسلامی در حمایت از مردم فلسطین گفت: امیدواریم در این نشست علاوه بر مواضع سیاسی و رسمی راهکارهای عملیاتی هم پیش بینی شود.

سازمان ملل جنگ غزه را یک طرفه پایان دهد

 نماینده ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ گفت: از دبیر کل سازمان ملل می‌خواهیم جنگ غزه را یک طرفه پایان دهد، از مردم غزه دفاع کند یا سازمان ملل را تعطیل کنند.

نظر دادستان دیوان محاسبات درباره رانت ۶۵۰ میلیون یورویی اعلام شد

 تصمیم دادستان دیوان محاسبات در خصوص رسیدگی پرونده موسوم به رانت ۶۵۰ میلیون یورویی اعلام شد.

سفیر میانمار استوارنامه خود را تقدیم رییس جمهوری ایران کرد

 رییس‌جمهوری در دیدار سفیر آكرودیته میانمار در تهران با ابراز علاقمندی برای وجود ثبات، امنیت و انسجام اجتماعی در كشور میانمار، گفت: امیدواریم اقلیت‌هایی كه در میانمار زندگی می‌كنند، بخصوص مسلمانان، بدون اینكه مشكلی داشته باشند بتوانند به زندگی خود ادامه دهند.

ملت ایران با حضور در مراسم روز قدس تنفر و خشم خود را از اقدامات اسرائیل غاصب نشان خواهند داد
 با اشاره به اقدامات وحشیانه و دور از انسانیت رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مسلمانان بی‌دفاع غزه گفت: ملت شریف ایران در مراسم جهانی روز قدس امسال بیش از سال‌های گذشته شرکت کرده و تنفر و خشم خود را از اقدامات اسرائیل غاصب نشان خواهند داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار