برداشته شدن محدودیت صادرات در محصولات پتروشیمی فرصتی جدید برای محصولات تولیدکننده ایجاد می کند تا بتواند با قیمت مناسبتری کالای خود را از بورس کالا خریداری کنند.

میثم ابوالقاسمی کارشناس باز سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص لغو محدودیت مواد پتروشیمی بیان کرد: به طور قطع نمی‌توان این امر را باعث بالا و یا پایین رفتن مواد پتروشیمی دانست.

وی گفت: این امر باعث واقعی شدن قیمت‌ها در بورس کالا شده و تولیدکنندگان  می‌توانند نیازهای کالای خود را باقیمت مناسبتری خریداری نمایند.

ابوالقاسمی در خصوص قیمت‌ها بعد از لغو صادرات اظهار داشت: با لغو صادرات قیمت‌ها بر اساس قیمت‌های جهانی در بورس کالا اعلام می‌شود و می‌توان قیمت‌های مناسب‌تر و منطقی‌تری را ارائه داد.

کارشناس بازار سرمایه در این رابطه ادامه داد: محدودیت عرضه که پیش از این در بورس کالا وجود داشت با لغو محدودیت صادرات ازبین می‌رود و تولیدکنندگان می توانند به هر اندازه که نیاز داشته باشند کالای خود را از بورس کالا تامین کنند.

وی درخصوص حذف دلالان با لغو محدودیت صادرات گفت: با این کار می توان انتظار حذف بیش از پیش دلالان را در بازار محصولات پتروشیمی داشت و قیمت ها در بازار آزاد عادلانه‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: قیمت ، پتروشیمی ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار