نظافتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

شروع اعزام‌های 3 و 4 روزه به عتبات عالیات بعد از ماه مبارک رمضان/ کاهش 35 درصدی هزینه بسته‌های 3 و 4روزه نسبت به بسته‌های 7روزه

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: اعزام‌های عتبات عالیات در قالب بسته‌‌های 3 و 4روزه، بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.

محسن نظا‌فتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آغاز ثبت نام اعزام به عتبات ، عنوان کرد: ثبت نام اعزام به عتبات در قالب بسته‌های سفری 3 و 4روزه از دوشنبه آغاز شده است و اعزام‌ها بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.

وی در ادامه در خصوص نحوه‌ی اعزام‌های 3 و 4روزه افزود: در بسته‌های 3روزه، زائران چهارشنبه هر هفته به مقصد نهایی نجف پرواز خواهند داشت و پس از یک روز اقامت در نجف، روزها پنجشنبه و جمعه را در کربلا می‌گذرانند و سپس به میهن باز می‌گردند. در بسته‌های 4روزه نیز، زائرین روز جمعه پرواز می‌کنند و چهارشنبه صبح به کشور باز می‌گردند.

مدیرکل عتبات و عالیات در خصوص هزینه‌های این بسته‌ها گفت: با توجه این که هزینه‌ی بسته‌های 3 و 4روزه نسبت به بسته‌های 7روزه، از 30 تا 35درصد کاهش داشته است، بدین ترتیب قیمت بسته‌های 3روزه از هشتصد و 50 هزار تا 950هزار تومان و بسته‌های 4روزه از 950 هزار تومان تا یک میلیون و 20هزار تومان است.

نظافتی با اشاره به این که هزینه‌ی بسته‌های 7روزه نیز 16 تا 20 درصد نسبت به قبل از ماه رمضان کاهش داشته است، بیان داشت: قیمت این بسته از یک میلیون و 70هزار تومان تا یک میلیون و 190هزار تومان است.

مدیر کل عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت در پایان از سلامت و امنیت کامل زائران در کربلا و نجف خبر داد و خاطرنشان کرد:‌ اعزام به عتبات از 8 ایستگاه پروازی مشتمل بر 18 استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اعزام ، زائر ، عتبات ، عالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۵:۴۸ ۳۱ تير ۱۳۹۳
آقایون بالاست قیمت هاتون!!!
مرز از انحصار در بیاورید با نصف این مبلغ سفر انجام میشه.
آخرین اخبار