با توجه به اینکه کارخانه روغن نباتی قو مشکلات زیست محیطی دارد و عوارض ناشی از آن بیش از تعطیلی کارخانه است باید تا پایان سال جاری تعیین تکلیف شود.

 محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب افزود: پرونده آلایندگی کارخانه روغن نباتی  چندین سال است که بلاتکلیف باقی مانده وعلیرغم اخطارهایی که به این واحد صنعتی در طول سالهای اخیر داده شده است مسئولان شرکت روغن نباتی قو اقدامی دراین رابطه انجام نداده‌اند.

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مسئولان روغن نباتی قو برای عم اجرای قانون به بیکاری کارگران استناد می کنند، اظهار داشت: شهرداری تهران اعلام آمادگی کرده است که در صورت تعطیلی کارخانه وبیکار شدن کارگران آن ها را در بخش‌های مختلف شهرداری به کار گیرد.

وی ادامه داد: درآخرین جلسه کمیسیون سلامت و محیط زیست مقرر شد موضوع تعطیلی کارخانه روغن نباتی قو مورد بررسی بیشتر قرارگرفته و با طرح موضوع در شورای تأمین تصمیم نهایی اتخاذ شود.

حقانی با تأکید بر اینکه تا پایان سال جاری کارخانه روغن نباتی قو با تعیین تکلیف شود ، خاطر نشان کرد: شرکت ساماندهی و شهرداری منطقه 16، فرمانداری و شورای تأمین نسبت به این موضوع باید پیگیر باشند واقدامات لازم را هر چه زودتر انجام دهند.

انتهای پیام/  
برچسب ها: روغن ، کارخانه ، آمادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار