قائم مقام شهرداری منطقه 8 با خانواده های نیازمند دیدار کرد

قائم مقام شهردار منطقه 8 با هدف سنت پسندیده انفاق و نیکوکاری، با خانواده های نیازمند ساکن در این منطقه، بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هشت، در این بازدید که با حضور مدیر کمیته امداد، معاون توانبخشی بهزیستی شهرستان تهران، مدیر مجتمع بهزیستی حر و مشاور شهردار در امور بانوان حضور داشتند؛ سید مرتضی موسوی گفت: دستگیری از مستمندان و اکرام ایتام، از برترین فضایل اخلاقی و عبادی است.

وی افزود: انفاق یکی از اعمال نیک و حسنه ای است که خداوند در قرآن به آن بسیار توصیه فرموده است و مدیریت شهری براساس این توصیه قرآنی این کار خیر و خداپسندانه را همه ساله انجام می دهد.

قائم مقام شهردار منطقه 8، با تاکید بر منزلت زنان سرپرست خانوار در جامعه گفت:‌ این گروه از افراد جامعه باید در اولویت دستگاه های اجرایی قرار بگیرند.

موسوی با اشاره به گسترش خانه‌های کارآفرینی و مهارت آموزی کوثر با هدف توانمند سازی و فراهم سازی زمینه اشتغال برای زنان سرپرست خانوار افزود: تلاش داریم تا در پی آموزش کارگاهی به زنان سرپرست خانوار، شرایطی فراهم کنیم تا آنان، بتوانند در رشته‌های مختلف با رویکرد خود اشتغالی در منزل خویش به تولید کالا بپردازند.

وی گفت: با ایجاد این فرصت فراروی زنان سرپرست خانوار زمینه کار و اشتغال آنان در منازل فراهم می‌شود.

قائم مقام شهردار منطقه 8 با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری، بر لزوم توجه به خانواده های نیازمند اظهار داشت: تلاش برای رفع مشکلات این عزیزان از ماموریت های مهم مدیریت شهری است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دیدار ، نیازمند ، سنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار