گل آرا: مدال من حاصل تلاش افراد زیاد بود/ مظاهری عالی بود، در اینچئون ثابت‌ می‌کند

تنها بوکسور طلایی در تورنمنت چین گفت: مدال طلای من در تورنمنت چین، حاصل تلاش جمع زیادی بود که در این مدت از لحاظ روحی و روانی و تمرینات کمک زیادی به آماده شدنم کردند.

  فروتن گل آرا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: تورنمنت چین از لحاظ فنی سطح بسیار بالایی داشت اگر چه چین میزبان این رقابت‌ها بود اما تمام برنامه‌ها توسط آیبا انجام شده بود.
 
 وی افزود: کشور‌های صاحب نام زیادی در این تورنمنت شرکت  کرده بودند از آسیا تیم‌هایی مثل تایلند که در سبک وزن بسیار قوی است، چین، قزاقستان، کره و کره شمالی و  فیلیپین‌ از جمله قدرت‌های مهم حاضر در این تورنمنت بودند.
 
کشور کوبا قطب اول آخر دنیا، روسیه و اوکراین همه و همه گواهی بر سطح بالای این مسابقات است .
 
ملی‌پوشان وزن 60 کیلو گرم تیم ملی تصریح کرد: تا به حال در تورنمنتی  با این سبک و سطح شرکت نکرده بودم مدال طلای این تورنمنت حاصل تلاش جمع زیادی بود و کار انفرادی محسوب نمی‌شود.
 
گل آرا در خصوص بازی‌های آسیایی بیان کرد: من با تمام توان و تلاشم  برای بازی‌های آسیایی تمرین می‌کنم و امیدوارم که بتوانم در آن‌جا نیز مدال کسب کنم.
 
*** عملکرد مظاهری‌ و روزبهانی‌ فوق العاده بود
 
 گل آرا در خصوص عملکردی مظاهری و روزبهانی در این تورنمنت گفت: مظاهری فوق العاده کار کرد او در شب اول حریف هندی‌اش را شکست داد و در شب دوم نیز به حریف قدر روس که قهرمانی این رقابت ها شد باخت وی بازی فوق العاده ای داشت و در اینچئون‌هم این را ثابت خواهد کرد قاسمی‌پور، روزبهانی، محرابی و همه مشت زنان تیم ملی در این تورنمنت فوق العاده ظاهر شدند و نشان دادیم که تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: با تشخیص کادر فنی پس از یک استراحت  روسیه تمرینات را از سر خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدال ، تلاش ، افراد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار