جعفری: جایزه فردی بدون قهرمانی تیمی طعمی ندارد

بازیکن تیم فوتبسال دانشجویی گفت: موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن رقابت ها شدم اما خوشحالی‌ام تنها با قهرمانی ایران در مسابقات کامل می شد.

بهروز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در صورتی که از ابتدای اعزام فاکتور شانس را به همراه داشتیم بدون شک قهرمان رقابت‌های فوتسال دانشجویی جهان بودیم که باعث دلگرمی و شادی  مردم کشورمان و به خصوص مسسئولان فدراسیون دانشجویی می شدیم اما بد شانسی مانع این کار شد زمانیکه در ایران برای آمادگی اردو برگزار می شد و تمرینات صورت می گرفت متوجه شدیم  به دلیل مشکلات گذرنامه 4 نفر از هم تیمی ها ما را در اسپانیا همراهی نخواهند کرد پس با 10 نفر عازم این کشور شدیم در طول مسابقات و هنگام رویارویی با روسیه نیز سه مصدوم قادر به همراهی تیم نبودند و در نهایت مقابله با بلاروس و عدم استفاده از فرصت‌ها در ضربات پنالتی باعث کسب مقام چهارم شد. امیدوارم در سال‌های بعد با بهترین شرایط در رقابت‌ها حضور پیدا کنیم تا به حق خود برسیم زیرا امسال رقابت‌ها را با پنج بازیکن پیگیری کردیم.
 
وی در خصوص کسب عنوان بهترین بازیکن مسابقات اظهار داشت: بهترین عنوان رقابت‌ها را کسب کردم اما این نتیجه تلاش تمام تیم بود که باعث به نمایش گذاشتن استعدادهای فردی‌ام شد. از کسب این مقام خوشحالم اما زمانی شادی من کامل می‌شد که می‌توانستیم با دو جام به ایران بازمی‌گشتیم زیرا قهرمانی ایران در رقابت‌ها آرزویم بود.
 
در پایان نیز از زحمات بی‌دریغ صانعی که با وجود تمام کم و کاست‌ها تیم را مدیریت کرد تا به مقام چهارم برسیم تشکر می‌کنم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: جایره ، طعمی ، تبم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار