تبریز/

اختصاص23 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مجتمع گلخانه ای عجب شیر

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از اختصاص 23 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مجتمع گلخانه ای شهرستان عجب شیر خبرداد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، اسکندری در بازدید و بررسی مشکلات مجتمع گلخانه این شهرستان افزود: این مجتمع باید در سال 91 به بهره برداری می رسید که به علت عدم تامین منابع، بهره برداری نشده و در سال جاری با تخصیص اعتبار مورد نیاز و تکمیل تمامی زیرساخت ها به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر شهرک گلخانه ای عجب شیر، شهرک گلخانه ای ملکان نیز در سال جاری به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: با تخصیص این اعتبار مشکل برق این گلخانه رفع می شود. مدیر باغبانی سازمان با بیان اینکه این گلخانه هیدروپونیک در زمینی به وسعت 52 هکتار در حال اجراست، ادامه داد: توسعه مجتمع های گلخانه ای و افزایش تولید محصولات گلخانه ای علاوه بر تامین نیاز جامعه، موجب تغییر قیمت ها و افزایش درآمد تولیدکنندگان می شود.

اسکندری یادآوری کرد: آب این مجتمع از طریق چاه تامین می شود و برای این منظور چهار حلقه چاه در آن محل تجهیز می شود. وی گفت: در این طرح 55 واحد گلخانه ای هر یک در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع اجرا می شود.
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: مجتمع ، گلخانه ، اختصاص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.