رسولی: وزارت ورزش هنوز تعهدات مالی را عملی نکرده است

مدیر تیم‌های ملی تیر اندازی گفت: وزارت ورزش از دو هفته قبل قول تامین بودجه فدراسیون تیراندازی را به فدراسیون داده است اما تاکنون خبری از این بودجه نشده است.

 رسولی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت اعلام شده از سوی کمیته ملی المپیک گفت: کمیته ملی المپیک اعلام کرده که در ورزش تیراندازی در رشته های تپاچه، تفنگ اهداف پروازی، بانوان و آقایان اعزام نهایی است درست است ما در تمامی رشته های تیر اندازی برای مسابقات آسیا اعزام خواهیم داشت.
 
وی بیان کرد:از 29 مرداد تا 10 شهریور ورزشکاران داشته  اهداف پروازی به اردوی تدارکاتی در ایتالیا فرستاده می ‌شوند که در آنجا مسابقات آزادی هم برگزار می شود و ورزشکاران می توانند در آن مسابقات برای رسیدن   به آمادگی بیشتر نیز شرکت کنند .
 
رسولی اظهار کرد: 15 تا 24  شهریور مسابقات قهرمانی  در کشور اسپانیا است که تمامی تیراندازان در تمام رشته‌ها اعزام می‌شوند و به احتمال زیاد در سه رشته تفنگ تپانچه و اهداف پروازی حضور خواهیم داشت.
 
مدیر تیم‌‌های ملی تیراندازی اضافه کرد: در حال حاضر تمرینات اهداف پروازی به دلیل کمبود بودجه و نبود مهمات تعطیل است اما اما وظیفه خودمان را برای تیراندازان انجام می‌دهیم و ان‌شا‌الله که مشکلات مالی رشته‌های تیراندازی حل شود و به اردوهای برون‌مرزی بروند.
 
وی تصریح کرد: دو هفته پیش وزارت ورزش به ما قول داد تا کمبود بودجه فراهم شود و به فدراسیون تیراندازی پول بدهند اما تا الان که خبری نشده است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: هر ورزشکار برای آمادگی باید در سال 250 روز تمرین داشته باشد که تیراندازان ما این امکان را ندارند و این امر می‌تواند در کسب نتیجه و جایگاه خلل ایجاد کند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: مدیر ، تیم ، تیراندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار