ارومیه/

آمادگی مدارس آذربایجان غربی برای اسکان مسافران تابستانی

رئیس سازمان آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مدارس آذربایجان غربی برای اسکان مسافران تابستانی از هر جهت آماده هستند.

فریدون سیدمصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه، اظهار داشت: 13 مدرسه با 246 کلاس درس در استان برای اسکان مسافران تابستانی در مناطق مختلف آذربایجان غربی آماده هستند.

وی افزود: کلاس‌‌های مورد اشاره در سه دسته شامل ویژه، «الف» و «ب» دسته‌بندی شده‌اند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه کلاس‌های ویژه به یخچال، پنکه، فرش، موکت، تلویزیون، و ... مجهز هستند ادامه داد: نوع «الف» فاقد تلویزیون بوده و فقط یخچال و فرش دارد، نوع «ب» فقط فرش دارد.

وی با اظهار به اینکه بسیاری از مسافران ورودی به آذربایجان غربی توسط آموزش و پروش اسکان می‌یابند، گفت: 60 درصد مهمانان از خدمات ما استفاده می‌کنند، زیرا ضمن داشتن کیفیت قابل قبول، از نظر اقتصادی خانواده‌ها در فشار قرار نمی‌گیرند.

سیدمصطفوی تصریح کرد: همکاران فرهنگی و سایر اقشار جامعه در صورت داشتن کارت شناسایی معتبر از خدمات این سازمان استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به تورم حاکم در جامعه و مشکلات اقتصادی، همه مردم امکان مراجعه به هتل را ندارند، بنابراین از خدمات این مجموعه استفاده می‌کنند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش آذربایجان غربی بر ضرورت خدمات‌رسانی مناسب با شأن و منزلت مردم تاکید کرد و افزود: به دلیل کمبود و گاه نبود امکانات گاه مشکلاتی بروز می‌کند.

وی بر ضرورت تامین سیستم سرمایشی موردنیاز در فصل گرم تاکید و مطرح کرد: افزایش دمای هوا و مسائل ناشی از آن و نبود سیستم سرمایشی مناسب منجر به نارضایتی می‌شود، که در صورت مساعدت دستگاه‌ها مسائل رفع می‌شود.

سیدمصطفوی با اشاره به اینکه مناسب‌ترین و نوسازترین ساختمان‌ها در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد، ادامه داد: در صورت فراهم شدن لوازم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، خاطره‌ای دلنشین می‌توان برای همنوعان در سفر تابستانی رقم زد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت معرفی آثار تاریخی، طبیعی و ظرفیت‌های گردشگری مناطق مختلف به مهمانان ورودی، خاطرنشان کرد: می‌توان با تقویت زیرساخت‌های صنعت گردشگری، برای رونق اقتصادی آذربایجان غربی کمک کرد.

وی با اشاره به اینکه در سه ‌ماهه دوم سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» قرار گرفته‌ایم، گفت: از طریق معرفی آثار باستانی استان، می‌توان برای غنی‌سازی فرهنگی کشورمان و رفع مشکلات اقتصادی قدم‌ بلندی برداشتز/.

برچسب ها: مدارس ، سازمان ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.