ارومیه/

نماینده داوری آذربایجان غربی در رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور سوت می زند.

تنها نماینده داوری آذربایجان غربی امسال برای چهارمین سال متوالی در رقابتهای لیگ برتر کشور سوت می زند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه، حمیدرضا کنعانی تنها داور استان در رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور :که از سال 90 در امر قضاوت رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور حضور دارم و امسال در آستانه چهارمین سال قضاوتم در فصل جاری این مسابقات قصد دارم کارنامه خوبی در امر داوری فوتبال کشور داشته باشم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر خود را برای حضور در دوره توجیهی داوری لیگ برتر کشور که در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون فوتبال از سی و یکم تیرماه جاری به مدت چهار روز برگزار می شود آماده می کنم.

وی برگزاری کلاسهای توجیهی و آموزشی برای داوران را یکی از برنامه های مهم فدراسیون فوتبال کشور عنوان کرد و گفت: شرکت در این دوره ها علاوه بر افزایش دانش داوران و به روز رسانی آخرین اطلاعات و دست آوردهای داوری جهان موجب ایجاد ارتباطی خوب و تنگاتنگ بین داوران حاضر در لیگ فوتبال کشور می شود و این امر باعث هماهنگی و انسجام هر چه بیشتر در حین انجام وظیفه خطیر داوری در طول فصل رقابتها می شود.

وی حمایت مسئولان هیات استان، ارومیه و میاندوآب و مسئولان کمیته داوری استان و اصحاب رسانه را در رسیدن به این مهم را تاثیرگذار دانست و افزود: امیدوارم بتوانم با انجام قضاوت های بی نقص و کم اشتباه نماینده خوبی از استان در رقابتهای داخلی و برون مرزی باشم.

این داور جوان میاندوآبی تنها نماینده استان آذربایجان غربی در رقابتهای لیگ برتر کشور است و فعالیت حرفه ای خود را از سال 1378 با داوری درجه 3 آغاز کرده و پس از طی مدارج بالاتر در سال 1385 درجه ملی خود را اخذ کرده است.

وی تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته تربیت بدنی به پایان رسانده و دیدارهای مهم و حساس لیگ برتر فوتبال کشور را در کنار دیگر داوران برجسته کشور سوت زده است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.