اردبیل/

تیم فوتبال راه آهن برای کسب نتایج آبرومند در لیگ تلاش می کند

سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران گفت: تیم فوتبال راه آهن برای کسب نتایج آبرومند و شایسته در بالاترین سطح با رقبای خود روبه‌رو شده و سعی می‌کنیم تا در هر بازی حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حمید استیلی دیروز در پایان تمرینات اولین روز حضور در اردوی نیر اظهار داشت: ما با تمام نفرات و بازیکنان جوان و با تجربه در اردوی اردبیل حاضر شدیم و با استفاده از آب و هوای خوب سرعین و نیر سعی داریم در مدت چهار روزی که در این شهر هستیم خودمان را برای رقابت‌های لیگ برتر آماده کنیم.

وی به جوان‌گرایی این تیم و همچنین فضای مناسب حمایتی از کادر فنی اشاره کرد و گفت: همه بازیکنان ما در آمادگی کامل و وضعیت تمرینی مناسب به سر می‌برند و در همه پست‌ها سعی کردیم با جذب بازیکنان جوان و جویای نام در کنار با تجربه‌ها به تیم یک شرایط مطلوبی ببخشیم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران افزود: هر چند در گام اول لیگ با استقلال روبه‌رو می‌شویم اما امیدواریم با بردی که در این بازی به دست می‌آوریم لیگ امسال را با موفقیت سپری کنیم و بتوانیم در جایگاه‌های بالاتر حتی فراتر از میانه جدول قرار گیریم.

استیلی به جذب بازیکنان خوش استیل همچون شیث رضایی، محمد غلامی، وحید طالب‌لو و امیر عابدزاده اشاره کرد و ادامه داد: بنده افتخار می‌کنم که در کنار دروازه‌بان اسبق تیم ملی و عقاب آسیا احمدرضا عابدزاده به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها حضور داشته و سعی کردیم با همراهی کادر فنی یک تیم توانمند را راهی مسابقات لیگ برتر کنیم تا راه آهن بتواند در جایگاه پرتوان خود حضور داشته باشد.

وی افزود:‌ بعد از اردوی چهار روزه اردبیل، سه روز نیز به تبریز می‌رویم و دو بازی تدارکاتی را در تبریز برگزار کرده و خود را برای مسابقه نهم مرداد با استقلال آماده می‌کنیم.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اردبیل ، تیم ، راه ، آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.