مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در خصوص وضعیت زباله های لیا گفت : سرانجام پس از جلسات متعدد و بحث بررسی در شورای گفتگو پس از پرداخت یک میلیارد تومان از سوی شرکت به شهرداری و با دستور اکید استاندار محترم از دو ماه قبل از ورود کامیون های تخلیه زباله به این شهرک جلوگیری شده و دیگر هیچ زباله ای در لیا تخلیه نمی شود و پیگیر عقد قرارداد با یک شرکت برای تامین انرژی از زباله هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

به گفته ناصحی مشکل تامین روشنایی معابر شهرک صنعتی لیا هم در دست پیگیری است که با لحاظ مواد قانونی امیدواریم به نتیجه مشخصی برسیم.

وی از همکاری صمیمانه دستگاههای خدمات رسان بویژه شرکت های توزیع برق، آب منطقه ای و گاز در تامین زیرساختهای شهرک ها تشکر کرد.

ناصحی در مورد وضعیت شهرک برلیان هم گفت: این شهرک از نظر زیرساخت تکمیل نیست و تنها دو واحد واگذار شده و آخرین پیشنهاد ما واگذاری فاز به فاز این شهرک به متقاضیان است که در مساحت های 10 هکتار آماده شود و منابع مالی را خود شهرک تامین کند زیرا بخش خصوصی ملزم به آماده کردن کامل آن بدون دریافت تسهیلات دولتی است که در این راستا التیماتوم لازم برای پس گرفتن 100 هکتار زمین داده شده استز/.

برچسب ها: تخلیه ، زباله ، لیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.