برگزاری مجامع عمومی فوق‌العاده و عادی سال 92 پست‌بانک‌ایران

مجامع عمومی فوق‌العاده و عادی سالیانه پست‌بانک‌ایران در تالار ایوان شمس تهران برگزار و افزایش سرمایه 476 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارائی‌ها و صورت‌های مالی سال 92 به تصویب رسید.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره به عنوان رئیس مجمع و مهندس ضیائی مدیرعامل این بانک در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم به سهامداران و نمایندگان آنان و تقدیر از سهامداران حقیقی و حقوقی به تشریح گزارش عملکرد بانک در سال 92 پرداختند.
 
بنابراین گزارش: در ادامه جلسه؛ بازرس قانونی بانک گزارش عملکرد سال مالی 92 را ارائه و در ادامه سهامداران به بررسی صورت‌های مالی پرداخته و سود قابل تقسیم، تجمیع ساختمان‌های ستادی مرکز، جذب نیرو و سایر موارد مرتبط را تصویب کردند.
 
بر اساس این گزارش: سود هر سهم سال 92 طبق تصمیم سهامدارن مبلغ 97 ریال تقسیم و سازمان حسابرسی بعنوان بازرس و حسابرس قانونی و همچنین روزنامه‌های دنیای اقتصاد و اطلاعات نیز بعنوان روزنامه‌های رسمی این بانک جهت درج آگهی ها تعیین شدند.
 
همچنین رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل، مدیر امور مالی و خزانه‌داری و رئیس اداره کل حقوقی و وصول مطالبات پست‌بانک‌ایران به همراه نمایندگان بورس و اوراق بهادار و وزارت امور اقتصادی و دارایی در حین قرائت صورت‌های مالی توسط بازرس و حسابرس قانونی ضمن تشریح موارد مرتبط به سئوالات و ابهامات مطرح شده پاسخ‌های لازم ارائه نمودند.
 
گفتنی است: پس از پایان رسمی مجامع رئیس هیأت مدیره، دیرعامل، اعضای هیأت مدیره و مدیران مربوطه این بانک در جمع خبرنگاران و سهامداران حاضر و به سئوالات آنان پاسخ دادند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجامع ، پست ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار