کرمانی مقدم: نبود تک ستاره فوتبال ایران به زودی احساس خواهد شد

کارشناس فوتبال گفت: بازیکن اسطوره‌ای بود و از هر نظر در سطح بالایی قرار داشت و برتر بود.

 رضا کرمانی مقدم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  درباره ارزیابی‌اش از حضور علی کریمی در فوتبال ایران افزود: کریمی بازیکن بزرگی است در فوتبال ایران و به خاطر مهارتش تبدیل به یک اسطوره شده است و از هر لحاظ از دیگران برتر است و حضور او در جام جهانی 2014 برزیل می‌توانست کار ساز باشد.
 
وی درباره اینکه نبود کریمی باعث می‌شود جای خالی اش حس شود یا نه اظهار داشت:صد در صد نبود علی کریمی در آینده حس خواهیم کرد چرا که یک ستاره بود و با توجه به ده های 60.70 که ستارگان زیادی را داشتیم ولی در حال حاضر بازیکنی مثل کریمی که یک ستاره بود را از دست خواهیم داد و این باعث می‌شود که حضور ستاره‌ای را در تیم ملی فوتبالمان شاهد نباشیم.
 
وی در ادامه بیان کرد: به مرور زمان نبود علی کریمی را در میادین به خاطر تکنیکی بودنش حس خواهیم کرد و بازی او در فوتبال ایران فراموش‌نشدنی است.
 
وی درباره اینکه علی کریمی پایان لیگ با تشریفات خاص خداحافظی می‌کرد بهتر بود یا نه بیان کرد: باید علی کریمی امسال در پرسپولیس می‌ماند تا بتواند با آخرین حضور در تیم مورد علاقه‌اش خداحافظی کند اما با مشکلاتی که وجود داشت او نتوانست این کار را انجام دهد ولی در هر صورت باید فوتبال ما کاری کند که خداحافظی بزرگان فوتبال به طور رسمی برگزار شود و از بزرگان که زحمت زیادی برای فوتبالمان کشیدند قدردانی شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار