دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رسیدگی به مسائل فرهنگی و به خصوص حجاب باید در اولویت فعالیت‌های مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

حجت‌الاسلام سیدمرتضی اظهار داشت: حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه محکوم بوده و سکوت مدعیان حمایت از صلح و مبارزه با تروریست نیز بیانگر سیاست‌های دوپهلوی آنان است.

وی با اشاره به اهمیت مقاومت در منطقه، بیان داشت: امروز مقاومت در برابر زیاده‌خواهی استکبار و صهیونیست جنایتکار در منطقه ایستاده است و به همین دلیل نیز صهیونیست‌ها این چنین به کودکان و زنان حمله‌ور شده و داعش خون مردم بی‌گناه را می‌ریزد، چراکه استکبار احساس خطر کرده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با هشدار نسبت به برخی انتصابات در دانشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: نباید به سمتی حرکت کرد که بستر فتنه‌انگیزی برای افرادی که سابقه نامطلوبی در فتنه دارند ایجاد شود.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، اهمیت به مقوله فرهنگ و به خصوص حجاب را از خواسته‌های مردم از مسئولان عنوان و تأکید کرد: مردم انتظار دارند تا وضعیت حجاب در کشور به شکل مطلوب پیگیری شود و همانطور که مقام معظم رهبری در راهبرد سال اعلام کردند، فرهنگ در اولویت کار مسئولان باشد.

حسینی، مسئله حجاب را در اولویت مباحث فرهنگی عنوان و تصریح کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر و همچنین حجاب در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که دغدغه مردم نیز محسوب می‌شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شب قدر شبی است که تقدیر انسان در آن رقم می‌خورد و شایسته است با توجه به آن، خود را در برابر حملات شیطان بیمه کنیم. حسینی اضافه کرد: ماه مبارک رمضان فرصت دستگیری از نیازمندان و محرومان را دوچندان می‌کند چراکه انسان با تحمل گرسنگی و تشنگی به یاد مردمی می‌افتد که بی‌بضاعت بوده و به حمایت نیاز دارند.

وی عنوان داشت: ماه مبارک رمضان ماه خالص شدن و نزدیک شدن به خداوند است تا با دوری از هرآنچه ما را از خدا دور می‌کند، فرصت بندگی را برای خود رقم بزنیم. نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در پایان بر لزوم هوشیاری مسلمانان در برابر فتنه‌های استکبار در منطقه تأکید کرد./ز
برچسب ها: حجاب ، اولویت ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.